Skip to main content

In dec 2020 bij KPN mijn abonnement verlengt met een nieuwe telefoon, iPhone 12 pro. 

In nov 2022 na update 16.1.1 gedaan te hebben deed mijn camera het niet meer, zaklamp ook niet. Ik ben naar Microfix Amsterdam Zuid-Oost gegaan. Deze zeiden mij dat telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen het probleem dan waarschijnlijk opgelost zou zijn. Ik heb dat op dat moment niet gedaan aangezien ik eind dec 2022 weer mocht verlengen. Ik heb dat ook gedaan, toen alles overgezet op mijn nieuwe telefoon en toen de iPhone 12 pro terug gezet naar fabrieksinstellingen. Helaas heeft dit niet geholpen, camera doet het nog steeds niet. 

Mijn vraag, heb ik nog garantie op mijn toestel? Mijn zoon wilt graag dit toestel overnemen maar dan moet de camera het wel doen. Hij is al langs een apple store gegaan en deze zeiden hem dat wij beter met KPN contact op kunnen nemen, dan wordt de reparatie waarschijnlijk vergoed want het schijnt een systeemfout te zijn. 

Hi @natasjadejong! Dat is een vervelend probleem. Hoe nu verder hangt af van een aantal dingen. Namelijk of het toestel verzekerd is of dat hier nog garantie van toepassing is. December 2020 is wel al langer dan 2 jaar geleden. 

Ik wil je aanraden op onze pagina over garantie en reparatie te kijken. Daar staat alle informatie hierover.