Skip to main content

Hallo,

ik heb mijn iPhone 12 pro vrijdag 16 oktober meteen om 14:00 besteld en hoopte deze vandaag geleverd te krijgen maar helaas kreeg ik gister een e-mail dat hij niet op voorraad is iemand enig idee hoelang dit nog kan duren? 
 

en zijn er meerdere die dit ook hebben?

Onlangs hetzelfde bericht gekregen. Momenteel staat er bij de bestelpagina dat de levering meerdere weken kan duren. Het kan zijn dat ik er overheen gelezen heb toen ik een bestelling plaatste.

Helaas ook geen bericht gekregen hoe lang de leveringen op zich zullen laten wachten.


Ik heb precies hetzelfde en wil graag weten wanneer hij komt! Er wordt vanuit KPN nog steeds geadverteerd dat hij op voorraad is en vandaag besteld is morgen binnen. Baal hier enorm van! 


Ik heb precies hetzelfde.
Om 14.00 uur besteld op de 16e.

Avond ervoor laat pas een mailtjes, dat het langer gaat duren…

Ik heb ook officieel een klacht ingediend. Je krijgt een bevestigingsmail met daarin letterlijk:
“Gefeliciteerd! Uw splinternieuwe Apple iPhone 12 Pro 5G 256GB, Pacific Blue is gereserveerd met bestelnummer 2010********-1. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd.”

Dat betekent levering om de dag van release… 
1 dag later of zelfs een paar weken is niet acceptabel.
Ik verwacht dan ook zeker een vergoeding vanuit KPN.


Zit met precies hetzelfde. Een felicitatie mail met gereserveerd. En nu niet op voorraad. Heb op de pc van de kpn mee kunnen zien dat er 714 IPhone 12 toestellen op voorraad waren. Wie krijgen die toestellen dan wel?


Helaas een en al drama met de leveringen. Telefonisch tot 3x toe verteld dat ik hem binnen 2 werkdagen zou krijgen. Vandaag toch bericht gehad dat de levertij 2 a 3 weken is.. heel erg slecht dit

 


Ik heb precies het zelfde  !! Heb de iPhone 12 pro telefoonisch besteld en de medewerker zei dat ik hem donderdag binnen zou krijgen . Op mijn bestelling staat er iets anders geschreven dan gedacht niet in voorraad we zullen u bellen voor een ander bezorgdatum 


ongelofelijk, tot 3x toe verschillende medewerkers gevraagd over de voorraad. natuurlijk willen ze erom heen praten maar als ik ze pak op hun woorden en inhoudelijk doorvraag zeggen ze dat het toestel op voorraad is: sterker nog in verschillende winkels ligt. 

nu krijg ik een mailtje met het bericht dat hij niet op voorraad is. abonnement heb ik reeds opgezegd en overgestapt om deze reden naar KPN. echt ongelofelijk 


Helaas ook hier hetzelfde probleem. Gelijk besteld toen het kon en ze hadden er voldoende welke gereserveerd konden worden. Ook een felicitatie mail gehad en dat hij binnen enkele dagen geleverd gaat worden. Maar enkele dagen later zeggen ze dat hij niet meer leverbaar is en moet wachten. Ook de klantenservice waarbij ik altijd vriendelijk te woord wordt gestaan, weten niet meer waar het bedrijf mee bezig is!!!

KPN gaat heel erg achteruit.


Zit met precies hetzelfde. Een felicitatie mail met gereserveerd. En nu niet op voorraad. Heb op de pc van de kpn mee kunnen zien dat er 714 IPhone 12 toestellen op voorraad waren. Wie krijgen die toestellen dan wel?

Enzo Knol kreeg er 2 ....


Hier zelfde verhaal. Erg jammer dit…....


Zelfde hier...


Ook bij mij is de levering toegezegd een dag later! Ik heb het gevoel dat de verkoper niet de waarheid sprak en dat KPN verkoop wil binnen halen zonder daarbij beloftes na te komen ! Ik ga morgen wederom naar hun Kantoir in Groningen verhaal halen! Dit is niet correct!


Het is altijd hetzelfde liedje met Apple. Dit is KPN niet echt aan te rekenen maar uit ervaring hadden ze moeten weten dat het bijna altijd zo gaat bij de introductie van nieuwe iPhones. KPN had de klanten die vooraf bestelden hierop moeten wijzen. In mijn geval heb ik het toestel in z'n geheel ineens betaald. Het niet onaanzienlijke bedrag is dus al lang foetsie. Dat had netter gekund. Bestelling accepteren en een aanbetaling verlangen en pas na ontvangst van het toestel de rest betalen.

Apple is een arrogant bedrijf dat bij elke lancering van een nieuw product een datum noemt en dan schaarste creëert. Dat moet kennelijk de indruk wekken dat de toestellen niet zijn aan te slepen. Er is ongetwijfeld veel vraag. Maar in de lange aanloop die Apple steeds neemt bij nieuwe producten moet het mogelijk zijn om ruim voldoende voorraden aan te leggen. Zodat iedereen op de beloofde datum krijgt wat hij/zij bsteld heeft.

Ik klink nu vast als geen fan van Apple. Dat klopt. Ik heb de nieuwe iPhone 12 besteld omdat deze het best samenwerken met mijn nieuwe hoortoestellen. Uit eerdere ervaringen met iPhones weet ik dat niet ikzelf maar Apple uitmaakt wat ik wel en niet mag met hun apparaten. Dit was aanleiding om al lang geleden over te stappen naar Android. Maar goed: I'm back. Als ik tenminste nog krijg wat ik heb besteld. Ik wens mijn lotgenoten sterkte en Apple iets meer klantvriendelijkheid.


Hi allen! Wat leuk om te lezen dat jullie hebben gekozen voor de nieuwe iPhone 12 (Pro)! Door de grote populariteit van deze toestellen, kan het helaas voorkomen dat je langer moet wachten tot hij geleverd wordt. De toestellen worden op volgorde van bestelling uitgeleverd. Degene die hem als eerste heeft besteld, krijgt hem ook als eerste. Voor ons is niet zichtbaar op welke plek in de lijst je staat, hierdoor kunnen we ook niet zeggen wanneer je het toestel precies mag verwachten. Door met het bestelnummer en jouw postcode in te loggen op de Bestelstatus pagina, kun je de actuele status van jouw bestelling terugvinden. 

Daarnaast vind je in dit topic meer informatie over de iPhone 12 en de levering hiervan. Mocht je nog vragen hebben over de levering, dan kun je deze het beste stellen in dat topic. Om alle informatie centraal te houden, sluit ik dit topic.