Skip to main content

Goedenavond ,

 

Heb zojuist mijn iphone 13 mogen ontvangen !

Prachtig apparaat,  wat mij  verbaast is dat wanneer ik mijn telefoon wilde opladen mijn oplaad blokje er niet bij zat... hoe zou ik dat uberhaubt moeten opladen ?😅

Kan hem hooguit in mijn Samsung telefoon koppellen zodat ik met 2 telefoons kan gaan touwtje springen…

 

Wat is de oplossing hiervoor?  Betaal al genoeg voor deze telefoon en nu wordt ik weer op kosten gejaagd.

 

Mvg

 

Dave

Hallo @D.Meijer ,

Wat ik heb begrepen uit een ander topic is dat kpn sinds een tijdje geen opladers meer levert bij telefoons.Je kan dus je eigen gebruiken of een nieuwe kopen(mits genoeg watt en hetzelfde voltage(meestal 5v))


Hallo @D.Meijer het is al heel lang zo dat de fabrikanten geen oplader meer meeleveren om het milieu sparen daar het voor de meeste klanten al de zoveelste telefoon is en de la vol ligt met opladers.

 


Al 20 jaar Android gebruiker, nu Iphone gebruiker... nu al spijt van .. zit hier met een lege telefoon en de winkels zijn dicht 🤣🤣🤣🤣.

 

Denk dat ik onder een steen heb geleefd ofzo..

Zijn er links voor goede opladers ???

 

 

 


Hoi @D.Meijer 

Hier Misschien


@D.Meijer , heb je er ook geen kabel bij gekregen dan, dan kun je elke willekeurige USB C oplader gebruiken om die iPhone met ongeluksgetal op te laden.:wink:


@Doornekamp33 ja dat zeker.. een iphone oplaad kant en een usb c kant.. 

Kan er mee touwtje springen.. voorderest nix haha ! .  

Heb nu maar een blokje besteld ...   22 dec pas binnen😪


Niet toevallig een laptop met usb-c aansluiting?

Dat zou ook werken om op te laden.

Of een pompstation binnen lopen, die verkopen ze ook vaak.


@Doornekamp33  helaas nu niet.. maarja ik keek weer met mijn neus.. 

Moet nu geduld hebben haha . 

 


Het is niet iets wat je vaak aanschaft, dus ja of je onder die steen hebt geleefd of met je neus gekeken, zou mij ook niet zo snel oogevallen zijn, dat toestel houd je aandacht meer vast als die teks waar je makkelijk overheen kijkt, 1 voordeel de volgende keer gebeurt je het niet meer.😉


Hi @D.Meijer!


Het klopt inderdaad dat er tegenwoordig bij veel mobiele telefoons geen lader meer bij in de doos zit. Dit is echter geen keuze van KPN, maar van de fabrikanten. Er zijn al enkele redenen genoemd, maar ik heb hier nog een link voor jou waarin het wat verder wordt uitgelegd.

Help, waar is mijn lader?