Skip to main content
F.A.Q.

iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties

• 15 september 2023
  • 914 reacties
  • 59300 keer bekeken
iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

914 reacties

Goedemiddag mensen 

Ik heb mijn telefoon op 25-10 besteld. Toen stond op de site dat de verwachte levertijd 4-5 weken was. Nou keek ik dus van de week op de website en toen was de verwachte wachttijd veranderd naar 2-3 weken voor mijn desbetreffende toestel. Betekent dit dat ik nog steeds 4-5 weken wacht terwijl andere die hem nu bestellen dan maar 2-3 weken wachten.

Ik kon nergens anders antwoord vinden maar dit forum lijkt mij de juiste plek om dit even te vragen :)

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 8 november 2023
Pascal van Gils schreef:

Goedemiddag mensen 

Ik heb mijn telefoon op 25-10 besteld. Toen stond op de site dat de verwachte levertijd 4-5 weken was. Nou keek ik dus van de week op de website en toen was de verwachte wachttijd veranderd naar 2-3 weken voor mijn desbetreffende toestel. Betekent dit dat ik nog steeds 4-5 weken wacht terwijl andere die hem nu bestellen dan maar 2-3 weken wachten.

Ik kon nergens anders antwoord vinden maar dit forum lijkt mij de juiste plek om dit even te vragen :)

Hallo Pascal, als ik het goed begrepen heb, is de verwachte levertijd, die welke wordt aangegeven op het moment van bestellen.

Nu is dat wel vreemd, ik heb op 15-10 besteld, ook toen werd een levertijd van 4 a 5 weken aangegeven. Echter werd begin vorige week voor het zelfde toestel 2 a 3 weken aangegeven wat mogelijk 1 week sneller zou zijn dan de verwachte levertijd op het moment van mijn bestelling.

Kortom, we zijn volledig overgeleverd aan de grillen van Apple.

JanE.Heite schreef:
Pascal van Gils schreef:

Goedemiddag mensen 

Hallo Pascal, als ik het goed begrepen heb, is de verwachte levertijd, die welke wordt aangegeven op het moment van bestellen.

Nu is dat wel vreemd, ik heb op 15-10 besteld, ook toen werd een levertijd van 4 a 5 weken aangegeven. Echter werd begin vorige week voor het zelfde toestel 2 a 3 weken aangegeven wat mogelijk 1 week sneller zou zijn dan de verwachte levertijd op het moment van mijn bestelling.

Kortom, we zijn volledig overgeleverd aan de grillen van 

Aha duidelijk bedankt :). Ik hou dan voor mezelf gewoon die 4-5 weken aan mocht ik dan eerder bericht krijgen dan is dat alleen maar mooi meegenomen.

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 9 november 2023

😥 Nog steeds geen bericht 😪

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 9 november 2023
JanE.Heite schreef:

Levertijd is aangepast naar 1-2 weken. Zal dus niet lang meer moeten duren! 💪🏻

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 9 november 2023
djordyy schreef:
JanE.Heite schreef:

Klopt, had ik eind vorige week voor mijn WT uitvoering ook gezien. 

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 9 november 2023
JanE.Heite schreef:

En weer een dag voorbij…, wachten duurt soms zooo lang…😳

• Topper
  • 22 reacties
  • 9 november 2023

Mijn telefoon hoort morgen binnen te komen maar ik krijg net een berichtje dat mijn overstap datum is gewijzigd. Wat is er aan de hand met die iPhone 15 pro Max kpn? Zoveel onduidelijkheid en gezeik er om heen ! 

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28362 reacties
  • 9 november 2023
Nini05 schreef:

Mijn telefoon hoort morgen binnen te komen maar ik krijg net een berichtje dat mijn overstap datum is gewijzigd. Wat is er aan de hand met die iPhone 15 pro Max kpn? Zoveel onduidelijkheid en gezeik er om heen ! 

Je overstapdatum heeft niet direct iets te maken met de levering van je toestel, @Nini05. Dit heeft dan eerder een administratieve reden, vaak te maken met de porteringsdatum van je nummer. Als er in het bericht dat je kreeg niet voldoende uitleg staat, dan kun je het beste even bellen (0800-0402) voor meer info.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 9 november 2023
JanE.Heite schreef:
djordyy schreef:
JanE.Heite schreef:

Ik krijg zojuist een verzendbevestiging!! 👍🏻

Ik heb op 19 oktober een iPhone 15 Pro NT 256GB besteld, iemand enig idee wanneer ik deze kan verwachtten?

Ik wacht overigens gewoon geduldig af, maar was benieuwd.

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 9 november 2023
djordyy schreef:
JanE.Heite schreef:
djordyy schreef:
JanE.Heite schreef:

Dan heb jij mij ingehaald. Ik heb nog niets gehoord, zal wel komen door de kleur… Jij had een NT toch? Ik een WT.

Maar goed nieuws! Je zou toch denken dat het voor mij ook snel zover zou moeten zijn. 😉

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 9 november 2023
Dough_Pleighboi schreef:

Ik heb op 19 oktober een iPhone 15 Pro NT 256GB besteld, iemand enig idee wanneer ik deze kan verwachtten?

Ik wacht overigens gewoon geduldig af, maar was benieuwd.

Djordyy had zijn NT op 17-10 besteld en zal hem waarschijnlijk morgen krijgen, schreef hij. Dus misschien heb jij hem snel binnen…

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 9 november 2023
JanE.Heite schreef:
djordyy schreef:
JanE.Heite schreef:
djordyy schreef:
JanE.Heite schreef:

Dan heb jij mij ingehaald. Ik heb nog niets gehoord, zal wel komen door de kleur… Jij had een NT toch? Ik een WT.

Maar goed nieuws! Je zou toch denken dat het voor mij ook snel zover zou moeten zijn. 😉

Klopt inderdaad de NT. Vermoed dat het voor jou ook niet lang meer gaat duren. 🙌🏻

Alexander Den Engelsman
Nieuwkomer

Ik heb 6/10 een iphone 15 pro besteld en ik krijg maar mailtjes dat het is uitgesteld. Nu lijkt het er op dat ik pas 20/11 een iphone 15 pro. Dat is echt niet normaal hoe lang ik moet wachten. Zwaar teleur gesteld in KPN. 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 10 november 2023

@Alexander Den Engelsman, ik begrijp dat het erg balen is. Ik kan het alleen niet versnellen, hoe graag ik dat ook wil. Wij zijn hierin van de levering vanuit Apple.

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 10 november 2023

😢😓 Helaas, weer een dag wachten voorbij, geen bericht van KPN gehad.

Alexander Den Engelsman
Nieuwkomer

Ik heb inmiddels bericht gekregen om bezorgmoment in te plannen. Helaas niet eerder dan volgende week vrijdag. Maar het is igg eerder dan verwacht. Bedankt kpn en maar afwachten 

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 10 november 2023
Alexander Den Engelsman schreef:

Ik heb inmiddels bericht gekregen om bezorgmoment in te plannen. Helaas niet eerder dan volgende week vrijdag. Maar het is igg eerder dan verwacht. Bedankt kpn en maar afwachten 

Het duurt nog even, maar geeft tegelijk ook zekerheid..

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 12 november 2023

Zo, 4 gewacht, 5e week vandaag gestart. Met een levertijd van 4 tot 5 weken, als aangegeven op het moment van bestellen…

Zou het deze week moeten gaan gebeuren! 😉

iPhone 15 Pro Max WT 256GB, Besteld op 15-10

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 13 november 2023

Zijn er nog weer nieuwe uitleveringen aangekondigd vandaag?

JanE.Heite schreef:

Ik heb toevallig gisteren bericht gekregen dat mijn toestel op voorraad was. Die van mij wordt als het goed is vandaag bezorgd.

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 14 november 2023
Pascal van Gils schreef:
JanE.Heite schreef:

Ik heb toevallig gisteren bericht gekregen dat mijn toestel op voorraad was. Die van mij wordt als het goed is vandaag bezorgd.

Dan is het voor jou toch redelijk vlot verlopen. Ik heb nog niets gehoord of gezien. 🤞

Hier ook gisteren bericht gekregen dat mijn iPhone 15 Pro NT 256GB vandaag geleverd word door PostNL.

Besteld op 19-10-23.

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 14 november 2023
Dough_Pleighboi schreef:

Hier ook gisteren bericht gekregen dat mijn iPhone 15 Pro NT 256GB vandaag geleverd word door PostNL.

Besteld op 19-10-23.

Ik heb de iPhone Pro Max WT 256GB besteld op 15-10, maar helaas nog geen bericht gehad...