Skip to main content

Hallo, ik heb 1 week geleden deze toestel besteld en kreeg nog vandaag een bericht dat hij nog niet beschikbaar is.

Het is een kerstcadeau voor mijn zoon; is er de mogelijkheid dat ik het niet op tijd krijg? 

Mag ik een inschatting van de levertijd hebben ?

Groeten,

Tom

Hallo @Tom74 ,

Helaas duurt dit wat langer dan gebruikelijk en dit zit hem vooral in het feit dat er een wereldwijd chiptekort is. Voor meer informatie kun je ook dit artikel doornemen, daar wordt wat meer context gegeven. Desalniettemin hoop ik dat je de iPhone SE snel in je bezit hebt. 

bron : 

 


Hi @Tom74,

Het topic dat @Noordzee  deelt geeft de juiste achtergrondinformatie en ik heb over specifiek de door jou gekozen variant nog de volgende aanvulling:

De iPhone SE (2020) 128GB Black wordt medio januari weer verwacht, er volgt echter ook nog een kleine levering in week 50 en een kleine levering in week 51. Met die 2 leveringen zal een groot deel van de wachtende klanten van een toestel worden voorzien, ik kan echter niet nagaan of jij bij de langst wachtenden hoort en dus in week 50 of week 51 een toestel kunt verwachten. Meer duidelijkheid dan dit heb ik helaas niet voor je, hoe graag ik ook zou willen :slight_frown: