Skip to main content
Beantwoord

KPN simkaart werkt niet in iPhone zonder camera, wordt de sim niet herkend, wat kan ik doen?

• April 8, 2026
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Wij proberen de kpn simkaart in een ie geen camera maar hij ziet hem niet hoe kunnen we dit oplossen .

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Deniece 1984 en welkom bij de KPN Community. Goed dat je hier een topic voor aanmaakt! 

Ik weet niet precies om wat voor soort camera het gaat, of dat het zoals in de titel staat om een iPhone zonder camera gaat, maar mocht het om een beveiligingscamera gaan dan zijn hier een aantal eerdere topics waar voor jou hopelijk ook handige tips in staan: 

Eufy 4G LTE S330 beveiligingscamera accepteert geen KPN datasimkaart. | KPN Community
Multisim te gebruiken voor een 4G beveiligingscamera? | KPN Community

Mocht de oplossing daar niet tussen zitten, kun je dan laten weten om wat voor camera het precies gaat en hoe je merkt dat hij niet te zien is?
Via welke app/welk programma test je dit dan? Dan kan ik verder meedenken!

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 10, 2026

Hi ​@Deniece 1984 en welkom bij de KPN Community. Goed dat je hier een topic voor aanmaakt! 

Ik weet niet precies om wat voor soort camera het gaat, of dat het zoals in de titel staat om een iPhone zonder camera gaat, maar mocht het om een beveiligingscamera gaan dan zijn hier een aantal eerdere topics waar voor jou hopelijk ook handige tips in staan: 

Eufy 4G LTE S330 beveiligingscamera accepteert geen KPN datasimkaart. | KPN Community
Multisim te gebruiken voor een 4G beveiligingscamera? | KPN Community

Mocht de oplossing daar niet tussen zitten, kun je dan laten weten om wat voor camera het precies gaat en hoe je merkt dat hij niet te zien is?
Via welke app/welk programma test je dit dan? Dan kan ik verder meedenken!