Skip to main content

Ik heb op Black Friday 26 nov. S21 Violet Phantom besteld op de site stond dat deze op 3 december weer leverbaar zou zijn. In de winkel zeide ze dit ook nu krijg ik iedere week netjes een mail dat deze nog niet leverbaar is …

Maar wanneer is dit wel???

IVM MET PROMO ACTIES EN DE 100 EURO. CASHBACK van Samsung.

Ik heb vorige week gebeld toen werd er gezegd van dat deze van de week geleverd werd ik had al gevoel van een af scheep aktie...maar kreeg gewoon weer mail dat de S21 niet leverbaar is.

 

Heel vervelend dat je je nieuwe toestel nog niet hebt. 

Maar of je er op dit moment rouwig om moet zijn dat je de S21 nog niet hebt valt te betwijfelen. Er zijn diverse lopende topics over de slechte werking via 4G.

Hier links naar de overige topics.


Hallo @Ester 1971, welkom op het KPN forum! Leuk dat je tijdens Black Friday (opnieuw) hebt gekozen voor KPN mobiel in combinatie met een Samsung Galaxy S21 5G Dual-SIM 128GB Phantom Violet. Momenteel is dit toestel niet op voorraad. We verwachten voor kerst weer een levering. Of jouw toestel hierbij zit, durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar ik hoop het natuurlijk wel voor jou. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze natuurlijk direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.