Skip to main content

Ik heb een paar dagen al een nieuwe telefoon , nu kunnen mensen mij niet horen als ik hun bel. Als zij mij bellen dan hoor ik ze wel. Al 3x contact gehad met kpn de eerste dachten ze het dat het opgelost maar toen belden ze mij dus ja dan hoor ik ze wel. De 2e was ontzettend onvriendelijk dat kon ik door mijn frustratie niet goed aan, en de 3e keer zeiden ze het ligt aan de sim kaart en hebben ze een nieuwe op gestuurd heb ik er in gedaan en nog steeds hetzelfde probleem en dan bel ik ze om 21.55 waren ze er al niet meer ze stoppen om 22.00 ben lichtelijk gefrustreerd

@Willybillycillytilly Welkom op het forum. 

Wat irritant dat het niet lukt om te bellen. Zou het zo kunnen zijn dat je een Samsung telefoon hebt? 

Op Samsung toestellen lijkt er op dit moment een probleem te zijn met het bellen in combinatie met 5G. 

Je kunt 5G uitzetten om te controleren of dit probleem daarna nog bestaat. Je kunt dit op de volgende manier doen, de tekst is helaas wel in het Engels. 

  • Open the Settings app
  • Tap Connections
  • Tap Mobile networks
  • Tap Network mode
  • Select 4G/3G/2G (Auto)

The steps should be similar for other 5G Android devices, but if you're having trouble, search Network Type or Network Mode in the search menu in the Settings app.

We zijn op dit moment in gesprek met Samsung, Samsung zal hiervoor met een update moeten komen.Â