Skip to main content

Ik heb een maand geleden een nieuw abonnement afgesloten en daarbij een telefoon besteld. Deze was vervolgens eerst niet leverbaar en na 4 weken zou deze naar mij opgestuurd worden. Pakket nooit aangekomen, PostNL wijst naar het afhaalpunt en het afhaalpunt weer naar PostNL. De telefoon is momenteel vermist. 

 

Jullie zouden nu een onderzoek zijn gestart, maar ik lees uit vorige berichten dat dit 5 (?!) weken kan duren? Is dit correct? En dat na dit onderzoek de bestelling geannuleerd zal worden en ik dan weer een nieuwe bestelling moet plaatsen? Is dit nog steeds de procedure? Dus als ik dan vervolgens weer 5 weken moet wachten voordat dit onderzoek is afgerond, dan pas een nieuwe bestelling kan plaatsen, dan weer 4 weken moet wachten of de telefoon wel op voorraad is. Dan ben ik meer dan 3 maanden verder, en heb ik geen telefoon gezien. Als dit het geval zal zijn, wil ik per direct mijn abonnement opzeggen en ga ik naar een andere provider. Wat een belachelijke service, de klant laten boeten voor een eigen fout. 

Hoi @Telefoon vermist . Welkom op het forum.

Als er bij PostNL iets kwijtraakt of er is verwarring over wie het heeft afgehaald, volgt er een onderzoek.  Dat doen zij. Zodra er duidelijkheid is kunnen wij verder. 

De termijnen die jij noemt zijn helaas wel de praktijk. Soms gaat het sneller maar ik zou er rekening mee houden dat het lang kan duren. Ik kan dat niet anders maken.

Mocht je hierdoor willen opzeggen kun je het beste 0800 0402 bellen en vragen naar de afdeling opzeggingen.Â