Skip to main content

Op 12 januari is mijn toestel opgehaald in de avond daar mijn telefoon geen verbinding kan maken met een WiFi netwerk. 

Nu is mijn telefoon gerepareerd en klaar om terug gestuurd te worden. Ten 1e staat er in de reparatie order dat er geen defect is geconstateerd, terwijl ik nu een ruil toestel heb die naar behoren functioneert. Ten 2e kan ik alleen maar overdag mijn toestel omruilen op werkdagen. Ik ben zelfstandig ondernemer en nooit op een vaste plek overdag. Dus wil ik contact opnemen met een kpn klantenservice zodat mijn toestel eind van de middag wordt afgeleverd. Dit kan niet per mail, want dat is een noreply adres en het telefoon nummer 0800-8200008, welk in de mail staat, is niet te bereiken. Zeer, maar dan ook zeer ontevreden op dit moment. Graag zsm een oplossing.

Hallo @Rienk1981 ,

Op de website staat : 

In opdracht van KPN wordt de reparatie aan uw mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext

Voor meer informatie over een ingediende reparatie kunt u contact opnemen via 0800 8200008. Voor andere vragen betreffende uw mobiele apparaat kunt u contact opnemen met de klantenservice van KPN via 1200. (0800-0402, op werkdagen tussen 8.00 en 20.00, zaterdag tot 17.00.)

bron : https://reparatie.kpn.com/Home/PoweredByTeleplan