Skip to main content
Beantwoord

reparatie scherm samsung s7 edge

• 2 februari 2019
  • 3 reacties
  • 2203 keer bekeken

ik heb mijn Samsung s7 edge op 15 november ter reparatie aangeboden. Dit viel onder garantie nog.
Nu 2 maanden later heeft de telefoon hetzelfde euvel...
Mijn vraag is dan ook hoelang heb je garantie op een reparatie?

m. v. g

Mario

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha Mario, dat is balen.. Heb je 'm via Teleplan laten repareren? In dat geval geldt het volgende:

Indien de Klant meent dat een reparatie van Apparatuur door Teleplan niet deugdelijk is uitgevoerd, dient de Klant hierover binnen een termijn van drie kalendermaanden bij Teleplan te reclameren.

Je kunt dit teruglezen op onze website onder 'Teleplan Reparatievoorwaarden', IV Reparatievoorwaarden, punt 9. Snel even contact opnemen dus 😉
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 31273 reacties
  • Antwoord
  • 3 februari 2019
Ha Mario, dat is balen.. Heb je 'm via Teleplan laten repareren? In dat geval geldt het volgende:

Indien de Klant meent dat een reparatie van Apparatuur door Teleplan niet deugdelijk is uitgevoerd, dient de Klant hierover binnen een termijn van drie kalendermaanden bij Teleplan te reclameren.

Je kunt dit teruglezen op onze website onder 'Teleplan Reparatievoorwaarden', IV Reparatievoorwaarden, punt 9. Snel even contact opnemen dus 😉

• Auteur
  • Topper
  • 22 reacties
  • 3 februari 2019
hartstikke fijn bedankt voor je snelle reactie top

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
Geen probleem!