Skip to main content

Mijn telefoon geeft bij opladen de hele tijd de melding dat er vloeistof is aangetroffen in mijn lighting connector. Echter is dit al een week zo en er is niks van vloeistof over mijn telefoon gevallen of erin gekomen. Hoe krijg ik deze melding weg? Wat moet ik doen?

Hallo @Dio22 ,

Als u een waarschuwing voor vloeistofdetectie op uw iPhone ziet

Wanneer u een Lightning-kabel of een accessoire aansluit op uw iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR of een nieuwere iPhone, kan uw iPhone u waarschuwen als er vloeistof in uw Lightning-poort wordt gevonden.

Als u een van deze waarschuwingen ziet, heeft uw iPhone vloeistof gedetecteerd in de Lightning-poort of op de Lightning-kabel of een Lightning-accessoire. Om uw iPhone en het accessoire te beschermen is opladen en het aansluiten van een accessoire niet mogelijk totdat de Lightning-poort en het accessoire weer droog zijn.

 

Hier gaat de uitleg over de oplossing verder: 

https://support.apple.com/nl-nl/HT210424

 

Als uw iPhone en Lightning-accessoire niet nat zijn

Als u deze waarschuwing elke keer ziet wanneer u een kabel of accessoire aansluit, is die kabel of dat accessoire mogelijk beschadigd. Neem contact op met de fabrikant.

Als u deze waarschuwing elke keer ziet wanneer u een Apple Lightning-kabel of -accessoire aansluit, neemt u contact op met Apple Support.

Â