Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding bij mail op iPad en iPhone: “serveridentiteit niet gecontroleerd”


Wie kan mij helpen. Ik krijg sinds vanmiddag ineens de melding Server-identiteit niet gecontroleerd. Ik krijg ook geen mail meer binnen. Wat moet ik doen om dit te verhelpen? Er is niets veranderd ofzo. Is er een storing  misschien?

Beste antwoord door Siboho

Hi @GeSp, probleem opgelost, heb het account moeten verwijderen en vervolgens weer opnieuw aangemeld. Nu lijkt alles het weer te doen. Nogmaals bedankt dat je de moeite nam om te helpen.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

  • Auteur
  • Helper
  • 33 reacties
  • 3 april 2023

Als ik op details klik zie ik dit staan

 

 


GeSp
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • 6590 reacties
  • 3 april 2023

Hallo @Siboho 

 

KPN is veranderd van certificaatleverancier, normaal zou het gewoon moeten werken.

Zijn je iPhone en iPad helemaal bij met updates?

Een simpele herstart van de iPhone/iPad wil het probleem ook vaak verhelpen.


  • Auteur
  • Helper
  • 33 reacties
  • 3 april 2023

@GeSp ja, ze zijn allebei up to date. Tenminste, de allernieuwste update 16.4 heb ik nog niet uitgevoerd. 


  • Auteur
  • Helper
  • 33 reacties
  • 3 april 2023

Hi @GeSp ik heb zowel de iPad als de iPhone opnieuw opgestart maar krijg helaas bij allebei weer dezelfde melding. Heb je nog een optie misschien? Ik weet hier erg weinig vanaf.


GeSp
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • 6590 reacties
  • 3 april 2023
Siboho schreef:

@GeSp ja, ze zijn allebei up to date. Tenminste, de allernieuwste update 16.4 heb ik nog niet uitgevoerd. 

Dan zou ik toch eerst proberen op 1 van de 2 apparaten of de update naar 16.4 het probleem verhelpt.

 


  • Auteur
  • Helper
  • 33 reacties
  • 4 april 2023

@GeSp Dan ga ik dat proberen! 


  • Auteur
  • Helper
  • 33 reacties
  • 4 april 2023

Heb het geprobeerd op m’n iPhone 13, helaas niets veranderd. Moet ik contact met KPN zoeken?


GeSp
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • 6590 reacties
  • 4 april 2023

Je zou KPN op 0800-0402 kunnen bellen of naar een KPN winkel gaan, je moet dan net iemand treffen die weet hoe je dat kan oplossen.

Ik denk dat je meer kans maakt bij Apple Support, dat is ook een gratis nummer: 0800-0201581
Die moeten zeker weten hoe je dit probleem oplost lijkt mij.


  • Auteur
  • Helper
  • 33 reacties
  • 4 april 2023

@GeSp  bedankt voor al je moeite! Ik zal Apple support eens proberen.


  • Auteur
  • Helper
  • 33 reacties
  • Antwoord
  • 4 april 2023

Hi @GeSp, probleem opgelost, heb het account moeten verwijderen en vervolgens weer opnieuw aangemeld. Nu lijkt alles het weer te doen. Nogmaals bedankt dat je de moeite nam om te helpen.