Skip to main content
Beantwoord

Mail van specifieke afzender komt bij mij niet binnen, wel bij anderen

  • 2 februari 2024
  • 2 reacties
  • 110 keer bekeken

Jelle Tempelman
Nieuwkomer

Goedemiddag,

 

Ik heb een website waar ik beheerder van ben. Om in te loggen op de site heb je naast een gebruikersnaam en een wachtwoord ook een 2fa token nodig. Deze token wordt verzonden naar het mailadres. Bij de andere beheerders komt deze code altijd binnen, maar sinds een paar dagen krijg ik deze mail niet meer binnen.

 

Ik heb diverse van mijn mailadressen geprobeerd, wanneer ik een outlook mailadres instel komt de code direct binnen. Maar bij mijn @telfort of @kpnmail e-mailadres komt de code niet binnen.

 

Ik heb mijn mailadres tijdelijk aangepast naar een mailtester, en daar komt een score van 9/10 uit

(https://www.mail-tester.com/test-nn8gwnfqo)

 

Wat kan hier het probleem zijn?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi @Jelle Tempelman en welkom op het forum!

Gek dat dit sinds kort niet goed meer gaat. 😕 Belandt de mail ook niet in je spam mapje toevallig?
Zo ja, als je het daar markeert als geen spam dan zou je hem wel weer binnen moeten krijgen. 

Als je via de webmail kijkt staan de mails daar ook niet tussen?

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7648 reacties
  • Antwoord
  • 4 februari 2024

Hi @Jelle Tempelman en welkom op het forum!

Gek dat dit sinds kort niet goed meer gaat. 😕 Belandt de mail ook niet in je spam mapje toevallig?
Zo ja, als je het daar markeert als geen spam dan zou je hem wel weer binnen moeten krijgen. 

Als je via de webmail kijkt staan de mails daar ook niet tussen?


AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2374 reacties
  • 4 februari 2024

@Jelle Tempelman 

Hoe stuur je die mail weg? Direct naar een SMTP server van je provider?