Skip to main content
Beantwoord

KPN itv app werkt niet meer op de samsung smart tv

  • 26 maart 2020
  • 15 reacties
  • 4998 keer bekeken

De KPN itv app werkt niet meer op onze samsung smart tv. Krijg de melding webpagina niet beschikbaar. Kan de pagina niet laden https://smarttv.interactivetv.nl/v/batman/build/samsung-tizen-default/index.html?bust=2.2.35 is mogelijk uitgeschakeld of naar een nieuwe url verplaatst. Ben aangesloten op mijn huis kpn net werk. De vraag is kan dit gerepareerd worden. Alvast bedankt.

 

Beste antwoord door Inq58

Hallo Bart, bedankt voor je reaktie. Heb gisteren de tv uitgezet, stroom eraf, en weer aangezet en nu werkt het weer. Is eigenlijk wel raar. Maar goed ben tevreden dat het nu weer werkt. Als het weer gebeurt zal ik melden en mijn profiel aanvullen.

 

Met vriendelijk groet.

 

 

 

 

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 29 maart 2020

Hoi @Inq58, welkom hier.

De Smart TV app werkt dus niet meer. Die geeft de melding webpagina niet beschikbaar? Heb je daar een screenshot van? En wat heb je verder geprobeerd? Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Helpt dat? Zo niet, wil ik graag meekijken. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 29 maart 2020

Hallo Bart, bedankt voor je reaktie. Heb gisteren de tv uitgezet, stroom eraf, en weer aangezet en nu werkt het weer. Is eigenlijk wel raar. Maar goed ben tevreden dat het nu weer werkt. Als het weer gebeurt zal ik melden en mijn profiel aanvullen.

 

Met vriendelijk groet.

 

 

 

 

 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 30 maart 2020

Top dat het weer werkt. Zat er dus toch ergens een kleine verstoring. Excuses voor het ongemak. Mocht er weer iets zijn, dan hoor ik graag weer van je.


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 4 juli 2020

De kpn itv app werkt niet op onze samsung tv .

Zit wel op eigen huiswifi netwerk, maar krijg melding : Server niet gevonden . 

Wie kan me hiermee helpen?


  • Slimmerik
  • 70 reacties
  • 4 juli 2020
Tiesje schreef:

De kpn itv app werkt niet op onze samsung tv .

Zit wel op eigen huiswifi netwerk, maar krijg melding : Server niet gevonden . 

Wie kan me hiermee helpen?

hoi Tiesje,

de KPN itv app werkt alleen op samsung tv modellen vanaf 2017, controleer  dus de productiedatum. 


  • Slimmerik
  • 70 reacties
  • 4 juli 2020
GePe schreef:
Tiesje schreef:

De kpn itv app werkt niet op onze samsung tv .

Zit wel op eigen huiswifi netwerk, maar krijg melding : Server niet gevonden . 

Wie kan me hiermee helpen?

hoi Tiesje,

de KPN itv app werkt alleen op samsung tv modellen vanaf 2017, controleer  dus de productiedatum. 

de NLZIET app werkt overigens wel op oudere samsung tv's

 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 6 juli 2020

@Tiesje Ben je geholpen met het antwoord van GePe? Of is jouw tv nieuwer? Zo ja, heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Internet werkt verder wel goed op de tv?


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 6 juli 2020

Goede middag , GePe en Bart , 

Ik dank jullie vriendelijk voor de antwoorden , inderdaad de televisie is ouder dan 2017 , dus daar zal het dan ook aan liggen. 

Nogmaals bedankt:thumbsup:


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 7 juli 2020

Graag gedaan @Tiesje :)


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 juli 2021

Graag wil ik reageren. Ook ik gebruik de KPN Itv app op een Samsung The Frame splinternieuwe TV. We hadden daarvoor gekozen omdat dat draadloos is en zonder KPN hdmi kastje. Wat zo mooi leek blijkt een rondweg een drama te zijn. Om de haverklap start de KPN ITV APP niet op. Ik krijg dan de melding op het beeld: “Deze webpagina is niet beschikbaar. Errorcode -21 (net::ERR_NETWORK_CHANGED) Kan de pagina niet laden. Smarttv.tv.kpn.com is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of naar een nieuwe URL verplaatst” Ook het inladen van programma's bij uitgesteld kijken duurt vreselijk lang waarbij de KPN APP vaker vastloopt dan dat je een programma kunt kijken. Alle bovenstaande oplossingen heb ik geprobeerd en ja, als je stekker van de TV eruit haalt en dan er weer in dan lukt het wel en start de KPN ITV APP wel op. Maar daarvoor kocht ik geen Smart TV voor van €1400,-. Het ligt NIET aan de Samsung TV! Alle andere APP's werken prima zoals NPO-start, Netflix, enz enz. Alleen de KPN ITV APP doet het niet goed. Ook die app heb ik er meerdere keren vanaf gegooid en weer erop gezet. Maar het blijft een gammel en onbetrouwbare app. Ik vraag KPN om serieus en snel met een oplossing te komen want ik word hier echt heel sacherijnig van! Vriendelijke groeten, Paul P. 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 29 juli 2021
Paul P. schreef:

Graag wil ik reageren. Ook ik gebruik de KPN Itv app op een Samsung The Frame splinternieuwe TV. We hadden daarvoor gekozen omdat dat draadloos is en zonder KPN hdmi kastje. 

Die tv is niet draadloos. Hij heeft een aparte connect box die met een dun kabeltje op de tv aangesloten zit. Op die connect box kun je gewoon een tv ontvanger van KPN aansluiten. Ik kan me geen reden bedenken waarom je dat niet zou doen. Zeker als je een 4K ontvanger hebt. Want die kun je uit het zicht in een kast wegstoppen.

De tv app is gratis. En dat is niet voor niks. Meestal bij iets wat je gratis krijgt in de kwaliteit inferieur (of zit het vol reclame). Ik snap niet waarom je een tv van 1400 euro koopt en vervolgens met zo'n gratis app aan de slag wilt.


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 31 juli 2021

De App is nog steeds geen volwaardige vervangen van de ontvanger. Het is nog steeds een betaversie. De feedback is dus heel waardevol. Bedankt daarvoor. Tv is helemaal up to date? Je hebt de app ook al een verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Maakt dat nog verscchil?


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 augustus 2021

Heb onlangs hetzelfde probleem gehad, van alles geprobeerd. Router gereset, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, niets hielp. Totdat ik dit forum onderdeel te pakken kreeg. Stekker van Tv eruit, halve minuut gewacht, stekker er weer in, de tv ging automatisch zoeken naar de KPN app en de instellingen ophalen. Het werkt weer. Het blijft echter vreemd dat KPN niet in staat is om een app te maken die het net zo goed en probleemloos doet als bijv. NPO-start. 
Zou mooi zijn als KPN z’n app zo goed zou maken dat het “kastje” overbodig wordt voor een smart TV.

 

 

 

 


Beech
Helper
  • Helper
  • 37 reacties
  • 31 augustus 2022
KEHOE schreef:

Heb onlangs hetzelfde probleem gehad, van alles geprobeerd. Router gereset, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, niets hielp. Totdat ik dit forum onderdeel te pakken kreeg. Stekker van Tv eruit, halve minuut gewacht, stekker er weer in, de tv ging automatisch zoeken naar de KPN app en de instellingen ophalen. Het werkt weer. Het blijft echter vreemd dat KPN niet in staat is om een app te maken die het net zo goed en probleemloos doet als bijv. NPO-start. 
Zou mooi zijn als KPN z’n app zo goed zou maken dat het “kastje” overbodig wordt voor een smart TV.

Het kastje gebruikt 1 kWh per etmaal, 365 kWh per jaar, dat is niet niks.

 

 

 

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 31 augustus 2022
Beech schreef:

Het kastje gebruikt 1 kWh per etmaal, 365 kWh per jaar, dat is niet niks.

42 watt. Dat geloof ik eigenlijk niet. Maar ik zal eens meten. Ik heb een meter liggen.