Waarom heb ik van het nieuwe seizoen mokro media maar 1 afleveringen .
Mijn dochter heeft videoland rechtstreeks en heeft het hele serie seizoen 2
Admin: Afgesplitst van oud topic, eigen topic voor je aangemaakt Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
Beste antwoord door Natasja
Hallo @Oma ine. Van harte welkom hier. Je zou seizoen 2 van Mocro Maffia gewoon moeten kunnen bekijken. Op welke manier zoek je? Je moet de afleveringen op de volgende manier kunnen vinden: menu → On Demand → Videoland → Series → Mocro Maffia. Wil je dat eens proberen?
Hallo @Oma ine. Van harte welkom hier. Je zou seizoen 2 van Mocro Maffia gewoon moeten kunnen bekijken. Op welke manier zoek je? Je moet de afleveringen op de volgende manier kunnen vinden: menu → On Demand → Videoland → Series → Mocro Maffia. Wil je dat eens proberen?
Dag @Oma ine. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Heb je op bovenstaande manier meerdere afleveringen van seizoen 2 terug kunnen vinden? Ik hoor het graag!
Wie hier niet goed leest, zoekt of kijkt maakt niet uit. Alle afleveringen zijn beschikbaar, dat kan ik zo zien namelijk. U zegt van niet: dus mss eens wat foto’s van de schermen? Dan komen we er mogelijk achter wat het probleem is.
Tips: 1, hebt u de ontvanger al eens herstart? Zet hem daartoe minimaal een halve minuut uit met de schakelaar op de achterkant. Indien dat niet helpt
2, Doe eens een reset. menu → instellingen, druk op ok → 2 x op de gele knop → beide opties op ja en “bewaar” (met ok) om de reset te starten. Dit duurt ca. 15 minuten.
3, Is het nog een Motorola? Vervang deze dan, want die dingen zijn inmiddels nogal brak. kpn.com/omruilen.
Op je foto zie ik sowieso al afl. 2, 3 en 4 ook staan. Ik heb exact hetzelfde beeld als bovenstaand. En als je op de titels doorbladert krijg je de volgende drie; afl. 5, 6 en 7.
Wat je ziet zijn gewoon de titels v.d. afleveringen.
Dus nu snap ik al helemaal niet waarom je zegt alleen aflevering 1 te zien…
De titels v.d. afleveringen van serie 2 zijn: 2.01 Paraat 2.02 XPurmerend19 2.03 Welke kk zwemles 2.04 Calabria Dinnemok 2.05 Ewa Maghrebi 2.06 Jagen 2.07 Komt goed
Is goed hoor. Je bent niet de enige die dat niet begreep; zijn al wat meer vragen over geweest.
Maar je was in Videoland in Seizoen 2; Mocro mafia. Zoals helemaal bovenin beeld al te zien was . Dan vind ik het logisch dat alleen de titels v.d. afleveringen er staan. (dan kan er dus op deze manier wat verwarring ontstaan)
Overigens komt het omdat in seizoen 1 de afleveringen geen titels hadden.
Hallo @Oma ine. Ik zie dat je inmiddels ook alle afleveringen van seizoen 2 van Mocro Maffia kunt bekijken met de uitleg van @PeterG. Heel fijn. Veel kijkplezier!
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.