Skip to main content
Beantwoord

Netflix, geen beeld wel geluid.

  • 6 oktober 2020
  • 9 reacties
  • 47 keer bekeken

Hier exact dezelfde problemen met Netflix. Zowel via kanaal 200 als via de app. Na reset van de ontvanger doet Netflix het wel. Helaas al een aantal dagen dat we dit proces moeten doorlopen. Komen we ook in aanmerking voor een nieuwe Experia box? 

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Ik heb een ticket aangemaakt. Er zal binnen een aantal dagen contact met jou gezocht worden door de technische dienst. Mocht je vrijdag nog niks gehoord hebben, laat het even weten. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 6 oktober 2020

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 12 oktober 2020

Hoi @Robster . Heb jij misschien nog een tweede itv ontvanger? Zo ja, kun je die eens proberen?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 12 oktober 2020

Hoi @Erwin_,

Die hebben we helaas niet. De itv ontvanger die we hebben is overigens een Arris VIP2952 V2. 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • Antwoord
  • 13 oktober 2020

Ik heb een ticket aangemaakt. Er zal binnen een aantal dagen contact met jou gezocht worden door de technische dienst. Mocht je vrijdag nog niks gehoord hebben, laat het even weten. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 13 oktober 2020

Ik zie het inderdaad, bedankt! 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 17 oktober 2020

@Robster Is er ondertussen contact geweest?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 17 oktober 2020

@Erwin_ bedankt voor het navragen. Nee, helaas nog niets vernomen. 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 19 oktober 2020

Het lijkt er op dat de berichtjes elkaar kruisen. Ik zie in het ticket dat er 17 october wel contact is geweest. Klopt dat?

Is het issue ook opgelost?


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 24 oktober 2020

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.