Waarom lees ik hier niets over de recente problemen agv de software update van de Experiabox?
In de nacht van 10 op 11 mei is er geprobeerd een software update uit te voeren bij naar het schijnt de oude Telfort klanten. Sindsdien geen interactieve TV, geen vaste telefoon en nog zeer beperkt internet (email en YouTube werkt nog wel).
Al vele keren met KPN in contact geweest, na de standaard resets inmiddels een nieuwe modem maar het heeft niets geholpen.
Ik werd op 15 mei gebeld door een backoffice medewerker van KPN en een afspraak ingepland voor een bezoek van een monteur op 17 mei.
Niets van een monteur gezien of gehoord!
We zijn eens gaan rondvragen in de buurt en een plaatselijke Facebook groep, blijkt dat vele ex-Telfort klanten in de buurt exact het zelfde probleem hebben, en ook monteurs die niet komen opdagen!
We kregen notabene ook nog een e-mail van KPN dat ze de software niet konden installeren omdat onze modem waarschijnlijk uit stond, en we hebben nog tot 26 mei anders vervalt de verbinding.
We zijn inmiddels moedeloos…...