Hvt1958 schreef:
De Arris VIP2952 V2
Ik denk dat deze Arris niet overweg kan indien er verkeer van de smart TV overheen gaat, misschien dat de Arris voorrang geeft aan het verkeer tussen deze en het signaal omdat ik de Apps op mijn TV gebruik voor Amazon, denk dat de Arris dat slecht kan verwerken, de UTP zit alleen op de Arris…
Als dat zo is beperkt de Arris de indirecte apps van mijn LG tv, ik wil dat om toch enige onafhankelijkheid van KPN te houden.
Ik begrijp niet wat u hiermee bedoelt?
Er gaat helemaal niets overeen vanuit de tv.
De tv heeft zijn eigen verbinding met de Experiabox via Wifi of UTP (bij mij UTP)
Dus de tv moet zo wie zo met de Experiabox verbonden zijn (mijn voorkeur is UTP, maar WIFI is ook ok) en die moet u dan met de AB van de TV bedienen.
De KPN tv decoder verwerkt het IPTV signaal dat via de UTP binnenkomt en stuurt dat als digitaal tv signaal naar de HDMI ingang (bij voorkeur HDMI1). Meer niet.
Verder zitten er wel app's op de KPN tv decoder, maar ook daar heeft de tv niets mee te maken.
De app's worden ook via de UTP kabel (in dat geval niet IPTV) in de KPN tv decoder verwerkt en met de HDMI kabel naar de tv verzonden.
Persoonlijk werk ik altijd met de app op mijn Smart tv.
Ik heb een vaste UTP kabel in de tv.
En dan kijk ik met de AB van de tv naar de streamingdiensten.😉