Hoi,
Gisteren de KPN TV+ Box (DIW7022) aangesloten. Helaas kan ik niet tevreden zijn over dit product. Het geluid en/of beeld valt iedere 10 tot 50 seconden weg. Het lijkt er op dat de KPN TV+ Box (DIW7022) en mijn Yamaha A/V receiver problemen hebben met de HDMI handshake, of dat de audiosync voortdurend hersteld moet worden.
Ook zie ik dat HDR altijd geactiveerd is, ook bij SDR bronmateriaal. Ik zou graag zien dat HDR alleen geactiveerd is bij HDR bronmateriaal.
De Arris VIP5202, Nokia Streaming Box 8010, Google Chromecast with Google TV 4K en Google Chromecast with Google TV hebben geen van allen last van deze problemen.
Is mijn KPN TV+ Box (DIW7022) defect?
Beantwoord
Beeld en geluid valt voortdurend weg bij KPN TV+ Box
Beste antwoord door Erwin van KPN
Hoi
Jammer dat het nog niet stabiel werkt. De audio problemen zijn bekend. Je kunt het beste stereo of passthrough proberen.
Wat HDR betreft kun je dit aan of uitzetten. Het is dan wel alles of niets. We werken nog aan een automatische functie.
Heb je de bijgeleverde HDMI kabel gebruik? Hoe ziet dat ‘uitvallen’ er precies uit?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.