Skip to main content
Beantwoord

Mijn Arris VIP5202 ontvanger blijft bij 85% hangen bij het opstarten

  • 28 maart 2023
  • 4 reacties
  • 970 keer bekeken

De TV ontvanger start niet meer op. Hij blijft hangen op 85% na de herstart. Vervolgens komt er een menu dat er een software update is. Dit proces heb ik meerdere keren herhaalt omdat er wellicht meerdere software updates te installeren zijn. Geen resultaat. Ik wil mijn tv ontvanger dus omruilen.

Beste antwoord door Bram van KPN

Hi @WillemFrederikJV! Hoe lang is de tv-ontvanger al niet meer gebruikt? Als deze lange tijd niet aangesloten is geweest is het niet meer mogelijk de meest recente software binnen te halen. Meestal is deze tijd een half jaar. 

Als dit het geval is vul dan je profiel in. Dan doe ik de aanvraag voor je. Wel is het in dit soort zaken sneller 0800-0402 te bellen. Wil je hier laten weten wat je keuze is?

Heeft de tv-ontvanger in de afgelopen maanden nog wel gewerkt, kijk dan eerst of de kabel nog internet geeft. Door er bijvoorbeeld een laptop of computer op aan te sluiten. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22050 reacties
  • 28 maart 2023

Is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


De ontvanger is met een kabel verbonden met het modem. 


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • Antwoord
  • 30 maart 2023

Hi @WillemFrederikJV! Hoe lang is de tv-ontvanger al niet meer gebruikt? Als deze lange tijd niet aangesloten is geweest is het niet meer mogelijk de meest recente software binnen te halen. Meestal is deze tijd een half jaar. 

Als dit het geval is vul dan je profiel in. Dan doe ik de aanvraag voor je. Wel is het in dit soort zaken sneller 0800-0402 te bellen. Wil je hier laten weten wat je keuze is?

Heeft de tv-ontvanger in de afgelopen maanden nog wel gewerkt, kijk dan eerst of de kabel nog internet geeft. Door er bijvoorbeeld een laptop of computer op aan te sluiten. 


Beste Bram, dank voor je reactie. Gisteren is na een actie via 0800-0402 een nieuwe ontvanger gearriveerd. Die gaf aanvankelijk dezelfde problemen maar na de tip om de glasvezel voeding 10 minuten te onderbreken was het probleem opgelost.