Skip to main content
Beantwoord

Mijn TV+ Box start telkens opnieuw op

  • 24 april 2023
  • 4 reacties
  • 185 keer bekeken

Ben je lekker aan het kijken start de tv box opnieuw op.

van alles al geprobeert, teruggezet naar fabrieks instelleningen en alle updates er weer op gezet Probllen is er nog steeds.

heel vervelend, vooral als met en film aan het kijken bent, mis je weer een stuk.

Wat is hier aan te doen?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi @sevo! Dat lijkt me inderdaad niet prettig kijken. 

Hij valt dus ineens uit en start dan automatisch weer op? Of krijg je ook een melding in beeld te zien? 
Zou je de stroomtoevoer willen controleren? Druk deze goed aan en test eventueel een ander stopcontact. Ik ben benieuwd of dat helpt. 

Zo niet, doe je de TV+ Box reset volgens de aangegeven stappen? Ik hoor het graag! 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7590 reacties
  • Antwoord
  • 27 april 2023

Hi @sevo! Dat lijkt me inderdaad niet prettig kijken. 

Hij valt dus ineens uit en start dan automatisch weer op? Of krijg je ook een melding in beeld te zien? 
Zou je de stroomtoevoer willen controleren? Druk deze goed aan en test eventueel een ander stopcontact. Ik ben benieuwd of dat helpt. 

Zo niet, doe je de TV+ Box reset volgens de aangegeven stappen? Ik hoor het graag! 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 28 april 2023

Hier hetzelfde probleem, 4 weken heb ik nu de kpn tv+ en nog niet 1 avond kunnen kijken zonder dat de box meerdere malen opnieuw start.

de box zit rechtstreeks op het modem, wifi staat niet aan.

meerder keren terug gezet naar fabrieks installingen en ook met een paperclip de box gereset met het kleine gaatje naast de eternetingang.

heb veel spijt dat ik een jaarabonement heb, nu moet ik een jaar wachten voor dat ik weer naar ziggo kan.

HELP HELP aub KPN, dit kun je klanten niet aandoen……….

 

Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 30 april 2023

Allemaal al geprobeerd. Al een keer of 5 terug gezet naar fabrieksinstellingen. 😡🥵


joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12998 reacties
  • 30 april 2023

@sevo 

Hoe is de DIW7022 met de Experiabox of Box12 verbonden?