Ben je lekker aan het kijken start de tv box opnieuw op.
van alles al geprobeert, teruggezet naar fabrieks instelleningen en alle updates er weer op gezet Probllen is er nog steeds.
heel vervelend, vooral als met en film aan het kijken bent, mis je weer een stuk.
Wat is hier aan te doen?
Beste antwoord door Sanne van KPN
Hi @sevo! Dat lijkt me inderdaad niet prettig kijken.
Hij valt dus ineens uit en start dan automatisch weer op? Of krijg je ook een melding in beeld te zien? Zou je de stroomtoevoer willen controleren? Druk deze goed aan en test eventueel een ander stopcontact. Ik ben benieuwd of dat helpt.
Zo niet, doe je de TV+ Box reset volgens de aangegeven stappen? Ik hoor het graag!
Hi @sevo! Dat lijkt me inderdaad niet prettig kijken.
Hij valt dus ineens uit en start dan automatisch weer op? Of krijg je ook een melding in beeld te zien? Zou je de stroomtoevoer willen controleren? Druk deze goed aan en test eventueel een ander stopcontact. Ik ben benieuwd of dat helpt.
Zo niet, doe je de TV+ Box reset volgens de aangegeven stappen? Ik hoor het graag!
Hoe is de DIW7022 met de Experiabox of Box12 verbonden?
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.