Op 5 mei met KPN telefonische een update overeengekomen van 50 naar 100Mb glasvezel. Tevens een TV+ pakket met extra ESPN afgesloten. Binnen 3 dagen zou het geregeld zijn omdat mijn huidige provider per 1Mei de kabeltelevisie had afgesloten in mijn regio.
Na 5 dagen geen actie bij KPN diverse malen bellen maar niemand weet iets of kan iets bewerkstelligen om de status te verklaren. Moet diverse spullen thuis ontvangen van TV+ ontvanger tot mail met abonnement + pincode. Alles is zoek en niet te activeren nog de status te achterhalen door de klantenservice. Mijn KPN app gaf echter 12mei als activatie en gefeliciteerd u kunt uw spullen aansluiten. Totaal nu 6 keer gebeld en steeds het zelfde verhaal sorry wat vervelend en ik maak een ticket aan. Onderhand kan je de kamer behangen met de tickets die zijn aangemaakt, ik zou nu eigenlijk iemand willen spreken die WEL kan vertellen hoe het zit en wanneer ik TV kan kijken.