Skip to main content
Beantwoord

Ik kan via de app geen tv kijken in het buitenland

• 2 augustus 2023
  • 6 reacties
  • 606 keer bekeken

waarom werkt de app niet in het buitenland? ik krijg de melding dat-ie alleen via een vaste telefoonverbinding werkt, terwijl ik een unlimited abonnement op mobiel gebruik!

Beste antwoord door wjb

lajolla schreef:

De Tv-app van KPN, Spanje en draait op een smart monitor. Alle apps doen het behalve de KPN itv app.

Begrijp ik het goed dat je de KPN smart-TV app bedoelt?

Zo ja, dan klopt het dat deze buitenshuis niet werkt immers die app is alleen te gebruiken op (via) het thuisnetwerk en niet buitenshuis, zelfs niet in Nederland.

Bron

De enige manier om de smart-TV app buitenshuis te gebruiken is de app via een VPN verbinding met het thuisnetwerk te laten communiceren.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

wjb
Superuser
  • 74488 reacties
  • 2 augustus 2023

Welke app hebben we het dan over en op wat voor een apparaat draait die?

En in welk land ben je?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 2 augustus 2023

De Tv-app van KPN, Spanje en draait op een smart monitor. Alle apps doen het behalve de KPN itv app.

wjb
Superuser
  • 74488 reacties
  • Antwoord
  • 2 augustus 2023
lajolla schreef:

Begrijp ik het goed dat je de KPN smart-TV app bedoelt?

Zo ja, dan klopt het dat deze buitenshuis niet werkt immers die app is alleen te gebruiken op (via) het thuisnetwerk en niet buitenshuis, zelfs niet in Nederland.

Bron

De enige manier om de smart-TV app buitenshuis te gebruiken is de app via een VPN verbinding met het thuisnetwerk te laten communiceren.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 2 augustus 2023

jammer, kan bij de concurrent wel. moet nu alles via de laptop bekijken...

wjb
Superuser
  • 74488 reacties
  • 2 augustus 2023
lajolla schreef:

jammer, kan bij de concurrent wel. moet nu alles via de laptop bekijken...

Ook bij Ziggo en T-Mobile kan dit niet. Alleen Canal Digitaal en NLZiet bieden dit wel maar dat komt omdat die partijen die restrictie niet kunnen opleggen omdat zij geen "thuisnetwerk" hebben.

Je kunt overigens wel "gewoon" casten vanaf een telefoon of vanuit de Chrome browser als die smart monitor op Android TV draait..

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 2 augustus 2023

ok merci!