Skip to main content
Beantwoord

Programma's worden spontaan opgenomen

  • 7 november 2023
  • 17 reacties
  • 152 keer bekeken

De laatste tijd worden programma's spontaan opgenomen zonder wij ze op opname hebben staan,  wat kan ik doen om dit te verhelpen?

Beste antwoord door Jangerie

Heb de nieuwe TV ontvanger inmiddels in gebruik en tot op heden werkt het feilloos.

Dank voor de snelle actie!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12930 reacties
  • 7 november 2023

Welke KPN tv decoder heb je?

 

Heb je toevallig een serie opname ingesteld? 


TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • KPN iTV
  • 577 reacties
  • 7 november 2023

Goedemorgen @Jangerie,

Lukt het opnemen van wel zelf gekozen programma's wel/ook?

En wellicht loont het om eens even te kijken of het abonnementsnummer waarmee de ontvanger is aangemeld overeenkomt met degene die via MijnKPN geregistreerd staat.

Ook niet onhandig is om het forumprofiel volledig aan te vullen met je gegevens (daar kunnen alleen de moderators bij). Deze kunnen dan direct assisteren indien nodig.


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7558 reacties
  • 13 november 2023

Hoi @Jangerie en bedankt voor jouw bericht!

We zijn inmiddels een paar dagen verder, is er nog iets veranderd in de situatie of ervaar je nog steeds hetzelfde probleem?

 

TijtheMan schreef:

Goedemorgen @Jangerie,

Lukt het opnemen van wel zelf gekozen programma's wel/ook?

En wellicht loont het om eens even te kijken of het abonnementsnummer waarmee de ontvanger is aangemeld overeenkomt met degene die via MijnKPN geregistreerd staat.

Ook niet onhandig is om het forumprofiel volledig aan te vullen met je gegevens (daar kunnen alleen de moderators bij). Deze kunnen dan direct assisteren indien nodig.

Mocht het probleem nog steeds spelen, zou jij dan je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7558 reacties
  • 13 november 2023
joop2011 schreef:

Welke KPN tv decoder heb je?

 

Heb je toevallig een serie opname ingesteld? 

En hier ben ik ook benieuwd naar!


  • Auteur
  • Topper
  • 24 reacties
  • 13 november 2023

Ik heb ook serie opnamen staan,  ook dit is geen garantie dat de hele serie wordt opgenomen,  we moeten regelmatig controleren of de opname dan ook start.

Maar het probleem van spontane opnames blijft zich voordoen 


joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12930 reacties
  • 14 november 2023
Jangerie schreef:

Ik heb ook serie opnamen staan,  ook dit is geen garantie dat de hele serie wordt opgenomen,  we moeten regelmatig controleren of de opname dan ook start.

Maar het probleem van spontane opnames blijft zich voordoen 

 

@Jangerie  Nogmaals, welke KPN tv decoder heb je? 


  • Auteur
  • Topper
  • 24 reacties
  • 14 november 2023

We hebben de hdmi arcadqan model HMB2260 decoder


Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2680 reacties
  • 14 november 2023

@Jangerie Heb je de afgelopen tijd misschien een keer een ontvanger teruggestuurd? Of misschien is zo'n oude ontvanger door de monteur meegenomen? 


  • Auteur
  • Topper
  • 24 reacties
  • 14 november 2023

Wij hebben deze ontvanger ong. 8 jaar


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7558 reacties
  • 14 november 2023

Goedemorgen @Jangerie!

Zou je de tv ontvanger eens een zogenaamde software reset willen geven? Hoe je dat doet, zie je door dit linkje te openen. Hiermee wordt de tv ontvanger teruggezet naar de fabrieksinstellingen en ik ben heel erg benieuwd of dit het probleem van de spontaan opgenomen programma's verhelpt! Ik zie je bevindingen dan ook graag tegemoet :)  


joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12930 reacties
  • 14 november 2023
Jangerie schreef:

We hebben de hdmi arcadqan model HMB2260 decoder

 

@Jangerie 

De Arcadyan HMB2260 is ondertussen een oud beestje.

Een reset zou kunnen helpen, maar beter is dat KPN hem omruilt voor de Arris VIP 2952

 

@JanZ_ 

Eigenlijk moet KPN de HMB2260 niet meer leveren.


  • Auteur
  • Topper
  • 24 reacties
  • 14 november 2023

Wij hebben de decoder meerdere keren gereset, stekkers er uit en terug gezet naar fabriek instellingen maar probleem blijft zich herhalen.

Decoder gaat soms ook uit zichzelf resetten.


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7558 reacties
  • 14 november 2023
Jangerie schreef:

Wij hebben de decoder meerdere keren gereset, stekkers er uit en terug gezet naar fabriek instellingen maar probleem blijft zich herhalen.

Decoder gaat soms ook uit zichzelf resetten.

Bedankt voor deze toelichting @Jangerie, ik ga daarom kijken of ik de tv ontvanger voor je om kan laten ruilen. Zou jij voor mij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


  • Auteur
  • Topper
  • 24 reacties
  • 14 november 2023

Heb het forumprofiel inmiddels ingevuld


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7558 reacties
  • 15 november 2023
Jangerie schreef:

Heb het forumprofiel inmiddels ingevuld

Bedankt @Jangerie!

Morgen zal er een nieuwe tv ontvanger voor je klaarliggen bij een servicepunt (Primera in Deventer) en hiervan ontvang je nog een bevestiging per sms. Vergeet niet om de oude tv ontvanger mee te nemen. Deze dien je daar in te leveren om de nieuwe tv ontvanger mee te krijgen. Laat je ons via deze weg nog even weten of de problemen met deze nieuwe tv ontvanger zijn verholpen? Ik ga er stiekem wel vanuit maar het blijft natuurlijk techniek. 


  • Auteur
  • Topper
  • 24 reacties
  • Antwoord
  • 17 november 2023

Heb de nieuwe TV ontvanger inmiddels in gebruik en tot op heden werkt het feilloos.

Dank voor de snelle actie!


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7558 reacties
  • 4 december 2023
Jangerie schreef:

Heb de nieuwe TV ontvanger inmiddels in gebruik en tot op heden werkt het feilloos.

Dank voor de snelle actie!

Goed om te horen @Jangerie en ook bedankt dat je dit hier nog even hebt laten weten!