Ik heb een probleem met mijn tv bij gebruik van kpn arris box slaat deze steeds vast en start mijn pc overnieuw op.
Bij gebruik van mijn playstation of switch of een andere app. Bijvoorbeeld. Kpn tv app geen enkel probleem.
Hdmi kabel al vervangen door hi speed kabel.
Nieuwe box gekregen deze week maar nog steeds dat deze eerst traag is bij wisselen van kanaal,en dan vast slaat,dan start mijn tv overnieuw op en gaat het weer een tijdje goed.
Beste antwoord door j3roentje
c deppe schreef:
Langs geweest in de kpn winkel in hengelo,die konden mij daar ook niet helpen, zou graag mijn ontvanger willen omruilen voor de nieuwe kpn + ontvanger om dat te proberen.
Blijkt nogal moeilijk te zijn omdat ik al klant ben.(nieuwe ontvanger alleen bij nieuwe klanten).
Maar eens kijken of toch een andere provider dit kan oplossen.
Je kan gewoon overstappen naar de nieuwe abonnementsvorm met TV+, je gaat dan een nieuw jaar contract aan. Vaak ben je dan ook een paar euro goedkoper uit.
Hoi @c deppe, welkom op ons forum! Wat een merkwaardig probleem, al helemaal dat je PC ook uit zichzelf herstart. Meestal zou de oorzaak hiervoor ergens in het netwerk liggen zoals Joop ook al wel noemt. Heb je hierover al eens gebeld met mijn collega's bij 0800-0402?
Langs geweest in de kpn winkel in hengelo,die konden mij daar ook niet helpen, zou graag mijn ontvanger willen omruilen voor de nieuwe kpn + ontvanger om dat te proberen.
Blijkt nogal moeilijk te zijn omdat ik al klant ben.(nieuwe ontvanger alleen bij nieuwe klanten).
Je kan gewoon overstappen naar de nieuwe abonnementsvorm met TV+, je gaat dan een nieuw jaar contract aan. Vaak ben je dan ook een paar euro goedkoper uit.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.