Skip to main content

Videoland app via de tv-ontvanger loopt vast of valt uit: kan dit opgelost worden?

  • 28 januari 2024
  • 4 reacties
  • 1340 keer bekeken

Tijdens het kijken van een programma van Videoland, via de KPN ontvanger (204), valt hij soms uit of loopt vast(?). Door de ontvanger uit te zetten en even later weer aan dan kan je het programma opnieuw starten en gaat hij weer, zonder problemen,  verder. Hoe komt dit en kunt u daar wat aan doen? Het is namelijk zeer irritant!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8155 reacties
  • 28 januari 2024

Gebeurt het ook als je naar Videloand kijtk via de app op je TV @habro ?

Dit om e.e.a. uit te sluiten.

 


  • Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 28 januari 2024

Ik heb geen TV app


JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8155 reacties
  • 29 januari 2024
habro schreef:

Ik heb geen TV app

Die zou je dan eens kunnen installeren en zien of je via de app hetzelfde ervaart @habro 


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @habro, voordat we er meer over kunnen zeggen hebben we eerst meer informatie nodig. Gaat het nog op de tv-ontvanger die je op je profiel hebt genoemd, of gaat het om een andere ontvanger?

Heb je dit alleen met de Videoland app, of ook met andere apps? Net als Nomen ben ik ook benieuwd of het ook optreedt als je het via een ander apparaat probeert.