Begin dit jaar mijn abo voor 2 jaar verlengd. Ik had toen niet door dat de nieuwe settopbox van KPN zowel streaming als live tv integreert in 1 kast.
Vandaag gebeld naar KPN of het mogelijk is mijn oude tv-ontvangers (Arcadyan HMB2260) om te ruilen naar KPN TV+ box. Met nog 2 goed werkende TVs zonder smart-TV, kan ik dan ook op deze TVs streamingdiensten bekijken zonder noodzaak aanschaf Chromecast etc. Ook het gemak van voice control ipv gepriegel met de afstandsbediening spreekt mij zeer aan.
Echter te horen gekregen dat dit niet meer kan. De KPN TV+ boxen worden alleen geleverd bij nieuwe bestellingen en niet bij verlenging van bestaande abonnementen. De komende 2 jaar ben ik dus gebonden aan de oude Arcadyan en moet na 2 jaar een nieuw abo afsluiten. Dit is mij bij de verlenging niet verteld. En hoe moeilijk kan je het maken voor trouwe klanten???
Mijn oude Arcadyans zijn meer dan 5 jaar in gebruik. Trouwe klanten zou je als service toch mogelijk moeten maken om deze oude settopboxen in te ruilen. Geen betere ambassadeurschap dat trouwe klanten de mogelijkheden van nieuwe technologie te laten ervaren!!!
Is er echt geen mogelijkheid de oude Arcadyans in te ruilen voor KPN TV+ boxen zonder 2 jaar te moeten wachten?