Skip to main content
Vraag

Smart TV app melding 'sorry kan de video niet laden'

  • 18 april 2024
  • 15 reacties
  • 2096 keer bekeken

Wanneer wij kpn kijken op onze smart tv gaat de app op.zwart scherm met de melding "sorry kan de video niet laden " 

Soms moet de tv volledig uit om weer beeld te krijgen in de app.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1840 reacties
  • 18 april 2024

Niks is beter dan aansluiting met kabel dan via de app er is altijd wel wat kabel veel beter 👍


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 18 april 2024

Hier hetzelfde met de app op Samsung tv.

Uit- en aanzetten hielp niet, heb de router gereset maar denk dat het daar ook niet aan ligt. Op de tv bij instellingen een keer uitgelogd en daarna weer ingelogd (abonnementsnummer + pin) en daarna werkte de app gelijk weer.


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 18 april 2024

Mijn ouders hebben er momenteel enorm last van met Google TV. Ik heb zelf ook KPN en gebruik het ook, maar ik heb een Fritz Modem en zij een Experia Modem. Welke modem gebruiken jullie?


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 18 april 2024

Experia


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6961 reacties
  • 22 april 2024

Goedemiddag! Ervaren jullie nog steeds problemen bij het tv kijken? Er was ook sprake van een storing dit weekend waardoor dit veroorzaakt kan zijn. Mocht je nog problemen ervaren laat het dan weten!


aws1971
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 23 reacties
  • 22 april 2024

Ja gister avond nog rond 1930-2000


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 22 april 2024

Ja gisterenavond ook weer net voor 20u. Moest ook weer opnieuw inloggen wat vreemd is. daarna wel weer ok.


aws1971
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 23 reacties
  • 22 april 2024

En vandaag ook weer rond 19:05 en dat meerdere keren tot nu toe


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 23 april 2024

Vandaag ook weer sorry kan de video niet laden 


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6961 reacties
  • 26 april 2024

Excuses voor de late reactie W schreurs. Werkt alles inmiddels al weer? 


Ik krijg telkens sorry.. kan de video niet laden, probeer later opnieuw 


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 26 mei 2024

KPN-app geeft dagelijks deze storing(en), zonder app TV kijken gaat zonder problemen. App is dus niet ok.


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6961 reacties
  • 27 mei 2024

Wat jammer dat de app niet goed voor je werkt. Wellicht gaat er dan toch iets fout tussen de verbinding van modem en tv. Is het dan wellicht toch een optie om het kastje te gebruiken? 


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 10 juni 2024

Beste Remco,

Ervaar dit probleem sinds dit jaar Q2 regelmatig maar  na 19:00 uur / in de avond. 

“Wat jammer dat de app niet goed voor je werkt. Wellicht gaat er dan toch iets fout tussen de verbinding van modem en tv. Is het dan wellicht toch een optie om het kastje te gebruiken? “

1. Waarom gaat het overdag wel goed maar s’avonds niet?

  1. Waarom speelt dit juist in de laatste maanden en voorheen niet
  2. Wat bedoel je meet de optie om het kastje te gebruiken.

Ben verder redelijk gefrustreerd dat hierover geen informatie op de website is te vinden bij algemene tv- problemen.

 

  1. vr. gr. Marco4321

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 13 oktober 2024

Heel bijzonder dit idd en dat het stil blijft ook...