Per 17 november heb ik mijn abonnement gewijzigd; ik heb het aantal TV ontvangers teruggebracht van 2 naar 1. Inmiddels is het kastje ook teruggestuurd door mij. Ik gebruikte de 2e TV ontvanger toch nooit, en het scheelde mij EUR 5,- /maand.
Van de week constateerde ik dat ik niet meer kan opnemen.
Na controle op mijn KPN blijkt dat het gratis opnemen pakket ook per 17 november beëindigd is. Vreemd maar geen probleem dacht ik. Immers in de MijnKPN omgeving kan ik dat weer aanzetten. Dat kan inderdaad, maar wat blijkt, het opnemen pakket is de eerste 3 maanden gratis en kost daarna EUR 4,99 / maand??!!
Ik wil dat natuurlijk niet gaan betalen, dan zou ik immers de EUR 5 besparing vanwege wegdoen 2e TV-ontvanger teniet doen. Ik had het beer bij het oude kunnen laten.
Via de site kan ik met dit probleem niet terecht via de standaard chats enzo. Ik wil dus ouderwets telefonisch contact zoeken met KPN om dit voor te leggen. Of via de mail. Ik kan echter nergens een klantenservice telefoonnummer of email vinden.
=> Weet iemand dat wellicht?