Nieuwe kpn app geinstalleerd, maar nu werkt alles nog slechter op m.n sony bravia smart tv. Afstandsbediening wordt maar gedeeltelijk herkend ..kan niet meer rechtstreek naar de zenders bijvoorbeeld als ik op 1 druk gebeurt er niets.. kan alleen zappen met de knop omhoog en omlaag😔. Verderloopt de ondertiteling ver achter met wat er gezegd wordt. Ook hapert het als je van zenders wisseld, het loopt gewoon niet lekker.. Als dit zo blijft stap ik over naar een andere aanbieder want ik vind dat ik nu echt teveel betaal voor deze "rommel". De oude kpn app was al niet prettig maar dit is de druppel.
Beantwoord
Nieuwe KPN TV+ Smart TV app werkt niet en problemen met afstandsbediening
Beste antwoord door Arjan van KPN
Hallo allen! Bedankt voor jullie feedback. Jammer dat jullie de vernieuwde Smart TV app niet als een verbetering ervaren. Ik wil jullie uitnodigen om in het verzameltopic aan te geven welke type/model tv jullie exact hebben en concreet aan te geven wat jullie precies als een achteruitgang ervaren. Waar lopen jullie precies tegenaan en/of welke wensen zijn er? We nemen alle bruikbare feedback mee richting het TV App Team en we werken er hard aan om de ervaring weer zo goed te maken als bij de vorige app.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.