Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe KPN TV+ Smart TV app werkt niet en problemen met afstandsbediening

• 9 januari 2025
  • 15 reacties
  • 1043 keer bekeken

Nieuwe kpn app geinstalleerd, maar nu werkt alles nog slechter op m.n sony bravia smart tv. Afstandsbediening wordt maar gedeeltelijk herkend ..kan niet meer rechtstreek naar de zenders bijvoorbeeld als ik op 1 druk gebeurt er niets.. kan alleen zappen met de knop omhoog en omlaag😔. Verderloopt de ondertiteling ver achter met wat er gezegd wordt. Ook hapert het als je van zenders wisseld, het loopt gewoon niet lekker.. Als dit zo blijft stap ik over naar een andere aanbieder want ik vind dat ik nu echt teveel betaal voor deze "rommel". De oude kpn app was al niet prettig maar dit is de druppel.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hallo allen! Bedankt voor jullie feedback. Jammer dat jullie de vernieuwde Smart TV app niet als een verbetering ervaren. Ik wil jullie uitnodigen om in het verzameltopic aan te geven welke type/model tv jullie exact hebben en concreet aan te geven wat jullie precies als een achteruitgang ervaren. Waar lopen jullie precies tegenaan en/of welke wensen zijn er? We nemen alle bruikbare feedback mee richting het TV App Team en we werken er hard aan om de ervaring weer zo goed te maken als bij de vorige app. 

Bekijk origineel

15 reacties

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 10 januari 2025

Ik ben ook niet blij met de nieuwe smart tv app

Dikke achteruitgang qua bediening.

Wordt dit niet getest of willen jullie heel graag dat klanten naar eem andere provider overstappen.

Zie liver de oude app terug komen

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 10 januari 2025

Verbijsterend de slechte kwaliteit van deze update. Dit is een regelrechte achteruitgang. Jammer, ik kijk nu toch maar eens rond bij andere providers.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 januari 2025

Ook hier een probleem met de nieuwste update, na installeren van de nieuwe app op mijn Philips smart tv, alleen maar een zwart beeld. De app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar hetzelfde probleem blijft zich voordoen!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 11 januari 2025

Wat een drama up-date van KPN. De app werkt voor geen meter meer!

Het is helemaal niet meer handig te bedienen en afstandsbediening werk ook niet meer op deze app.

Ik hoop dat het snel terug gezet wordt!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 12 januari 2025

Getest?? Na selecteren tv zender kom je weer terug in home scherm. Zwart beeld geen reactie meer. Interface een drama. De minimale innovatie die er is maakt het alleen onbruikbaar.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 12 januari 2025

Installeer eens de app van Canal Plus, werkt super! Alleen dan nog een internetverbinding nodig.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1060 reacties
  • Antwoord
  • 13 januari 2025

Hallo allen! Bedankt voor jullie feedback. Jammer dat jullie de vernieuwde Smart TV app niet als een verbetering ervaren. Ik wil jullie uitnodigen om in het verzameltopic aan te geven welke type/model tv jullie exact hebben en concreet aan te geven wat jullie precies als een achteruitgang ervaren. Waar lopen jullie precies tegenaan en/of welke wensen zijn er? We nemen alle bruikbare feedback mee richting het TV App Team en we werken er hard aan om de ervaring weer zo goed te maken als bij de vorige app. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 14 januari 2025

Wat een drama de nieuwe KPN + app. Voorheen kon ik gewoon met de afstandsbediening de zenders kiezen, cijfer 1 was Nederland1 en 2 Nederland 2 enz. Dat kan nu niet meer, om mij heen hoor ik alleen maar klachten over deze nieuwe app. Je kunt ook niet terug om de oude app te installeren, die beviel prima. Sommige mensen om mij heen help ik door de oude box er weer neer te zetten, dan redden ze zich weer,  terwijl ze een smart tv hebben, belachelijk 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 14 januari 2025

Een oplossing zou zijn sorteren op kanalen, die optie zit er nu niet in. Nu kun slechts sorteren op datum hoog-laag, datum laag-hoog of op naam A-Z of Z-A. Dat maakt het chaotisch met het zoeken. Het is maar een tip voor de makers van de app

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1060 reacties
  • 14 januari 2025

Voor het probleem dat je cijfertoetsen niet werken ​@JackMa , wil ik je vragen eens de cache en de opslag te leggen van de KPN TV+ app. Dit doe je in de Android TV instellingen te gaan naar de Apps instellingen. Dan zou het weer moeten werken. 

En ook jou wil ik uitnodigen om al je concrete feedback kenbaar te maken in dit topic. Graag ook daarbij vermelden welk type/model tv je gebruikt. Met jouw feedback kunnen we de app weer net zo'n succes maken als de vorige app. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 17 januari 2025

KPN app werk bij ons ook niet Sony bravia tv. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 19 januari 2025

Gisteren een nieuwe tv gehaald TCL en daarop is de kpn app totaal niet te vinden. Terug naar de winkel geweest die geven aan het is een Google tv dus alle apps moeten erop kunnen, dit lijkt te liggen aan de provider dus kpn. 

Iemand een idee / oplossing??

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1060 reacties
  • 20 januari 2025
KeesHeijnen schreef:

KPN app werk bij ons ook niet Sony bravia tv. 

Kun je laten weten in dit topic wat er precies niet werkt? Krijg je zwart beeld bij een bepaalde handeling? Krijg je een foutmelding? Wees zo specifiek mogelijk aub. Meld daarbij ook welk model/type tv je precies gebruikt. 

Riska1983 schreef:

Gisteren een nieuwe tv gehaald TCL en daarop is de kpn app totaal niet te vinden. Terug naar de winkel geweest die geven aan het is een Google tv dus alle apps moeten erop kunnen, dit lijkt te liggen aan de provider dus kpn. 

Iemand een idee / oplossing??

Momenteel is het even niet mogelijk om de app te downloaden. Excuses daarvoor. In dit bericht kun je meer lezen over het hoe en waarom. Houd ook de Product Updates in de gaten om te weten te komen wanneer de app weer te downloaden is. 

De kpn tv+ app werkt niet op mijn tv merk chiq het beeldscherm wordt zwart en mijn tv doet dan niks meer. Zet gewoon de oude app terug dat we kun kiezen. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1060 reacties
  • 20 maart 2025

Hoi ​@Jerry Kooring. Het is bekend dat de KPN TV+ app niet goed functioneert in combinatie met een Chiq tv. We zijn hiermee bezig en proberen zo snel mogelijk een update uit te brengen die de problemen verhelpt. Helaas is het niet mogelijk om in de tussentijd de oude Smart tv app terug te zetten in de store. 

Reageer