Skip to main content
Beantwoord

NVIDIA Shield PRO voor tweede tv: kan geen KPN TV app vinden in Play Store

• 20 januari 2025
  • 8 reacties
  • 215 keer bekeken

Net een NVIDIA Shield PRO aangeschaft voor de 2de TV

Op Google Play is er echter naar Googles zeggen geen KPN iTV android app beschikbaar.

Momenteel heb ik de NVIDIA werkend via WiFi, netflix enzo doet het gewoon.

NVIDIA kastje zit eveneens via dezelfde normale netwerk kabel aan mijn Fritzbox 7538 VDSL,

waar mijn NOKIA TV streamer gewoon mee werkte.

Ligt dit aan KPN? De KPN app kreeg ik gewoon aan de praat op mijn Nokia streamer.

Beste antwoord door TvG2016

Klopt, de KPN TV+ app (was voorheen iTV app) is tijdelijk uit de Play Store gehaald omdat er te veel klachten over de vernieuwde app waren. Komt binnenkort weer terug als er een beter werkende update is.

Bekijk origineel

8 reacties

TvG2016
Helper
  • 420 reacties
  • Antwoord
  • 20 januari 2025

Klopt, de KPN TV+ app (was voorheen iTV app) is tijdelijk uit de Play Store gehaald omdat er te veel klachten over de vernieuwde app waren. Komt binnenkort weer terug als er een beter werkende update is.

• Auteur
  • Topper
  • 19 reacties
  • 20 januari 2025

Dank, wanneer ? Wat een amateuristisch geklooi van kpn🙄

• 3302 reacties
  • 20 januari 2025

Waarom heeft KPN de TV+ app niet gewoon als aparte nieuwe app gelanceerd? En de oude iTV app gewoon rustig laten staan? Dan hadden we nu dit niet gehad.

• Auteur
  • Topper
  • 19 reacties
  • 21 januari 2025

Helemaal mee eens, zit nu met sjieke hardware die niet werkt en nog maar een paar dagen een amazon terug stuur mogelijkheid biedt. SH*T situatie. 👎

Alex222
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 31 reacties
  • 9 februari 2025

Ik heb het zelfde, oudere mensen help vaak van Ziggo naar KPN meestal raad ik een Shield aan.
Nu kan ik deze niet voorbereiden voor deze mensen.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16188 reacties
  • 11 februari 2025

De update was tijdelijk niet beschikbaar, maar wordt meer en meer beschikbaar nu met de laatste update: 

Je kunt kijken of die voor jou nu te installeren is. Anders zal dat binnen de komende dagen zijn.

Alex222
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 31 reacties
  • 11 februari 2025
Jasper van KPN schreef:

De update was tijdelijk niet beschikbaar, maar wordt meer en meer beschikbaar nu met de laatste update: 

Je kunt kijken of die voor jou nu te installeren is. Anders zal dat binnen de komende dagen zijn.

Gisteravond kon ik de KPN app downloaden voor de NVIDIA Shield 
Dank daar voor.

Het zou nog fijner zijn als je op de Nvidia Shield eenzelfde ervaring zou kunnen hebben als op de KPN TV+ box. Je zou dan alleen wel een zelfde soort afstandsbediening moeten kunnen gebruiken.
Het zou nog fijner zijn als je de KPN TV+ box gewoon kunt kopen. De prijs van een tweede kastje gaat op 22 paril 2025 met 1 euro pm omhoog (van 5 naar 6 euro).

Reageer