Skip to main content
Beantwoord

Alle commerciële zenders geven geen beeld op Digitenne

  • 12 mei 2022
  • 8 reacties
  • 82 keer bekeken

Hallo

Wij zitten op de camping en hebben Digitenne.

Signaal geeft 100% aan en toch zegt de tv Geen signaal.

Dit alleen op de commerciële zenders.

Wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt.

Groetjes Willy

admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor jouw vraag aangemaakt 

Beste antwoord door Noordzee

Noordzee schreef:

Hallo @willy1962 ,

Probeer eens het volgende : 

1/ Haal de ontvanger even helemaal van stroom af. 

2/ Zet de antenne op een mooie hoge plek. 

3/ Zorg ervoor dat er geen potentiële storingsbron in de buurt staat van de antenne en/of de ontvanger. Denk dan bv aan een LED-lamp, een DAB+-radio of een modem. 

4/ Ga in het menu van de ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen.

5/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

6/ Draai de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

 

(De richting van de antenne is heel belangrijk, probeer bovenstaande procedure dus in verschillende richtingen.)  


In welke plaats ben jij nu? 

Zou je verder het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
willy1962 schreef:

Hoi

Ik heb het opnieuw gedaan, nu afwachten wat er gaat gebeuren.

Volgens mij is het nu goed.

Groetjes Willy

 

 

 

 

 

 

Fijn zo @willy1962 👍🏼

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36681 reacties
  • 13 mei 2022

Hallo @willy1962 ,

Probeer eens het volgende : 

1/ Haal de ontvanger even helemaal van stroom af. 

2/ Zet de antenne op een mooie hoge plek. 

3/ Zorg ervoor dat er geen potentiële storingsbron in de buurt staat van de antenne en/of de ontvanger. Denk dan bv aan een LED-lamp, een DAB+-radio of een modem. 

4/ Ga in het menu van de ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen.

5/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

6/ Draai de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

 

(De richting van de antenne is heel belangrijk, probeer bovenstaande procedure dus in verschillende richtingen.)  


In welke plaats ben jij nu? 

Zou je verder het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

  • Auteur
  • Helper
  • 29 reacties
  • 14 mei 2022

Gegevens aangevuld

Ga Digitenne nogmaals proberen


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36681 reacties
  • 14 mei 2022

Laat je dan zo het resultaat weten? 


  • Auteur
  • Helper
  • 29 reacties
  • 14 mei 2022

Hoi

Ik heb het opnieuw gedaan, nu afwachten wat er gaat gebeuren.

Volgens mij is het nu goed.

Groetjes Willy

 

 

 

 


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 14 mei 2022

Je moet een kpn Digitenne abonnement hebben voor extra zenders boven po zenders

 


  • Auteur
  • Helper
  • 29 reacties
  • 14 mei 2022

Hoi ik heb een abonnement

Groetjes Willy

 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @willy1962. Kan je inmiddels alle zenders bekijken of kan ik nog iets voor jou betekenen?


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36681 reacties
  • Antwoord
  • 14 mei 2022
Noordzee schreef:

Hallo @willy1962 ,

Probeer eens het volgende : 

1/ Haal de ontvanger even helemaal van stroom af. 

2/ Zet de antenne op een mooie hoge plek. 

3/ Zorg ervoor dat er geen potentiële storingsbron in de buurt staat van de antenne en/of de ontvanger. Denk dan bv aan een LED-lamp, een DAB+-radio of een modem. 

4/ Ga in het menu van de ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen.

5/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

6/ Draai de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

 

(De richting van de antenne is heel belangrijk, probeer bovenstaande procedure dus in verschillende richtingen.)  


In welke plaats ben jij nu? 

Zou je verder het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
willy1962 schreef:

Hoi

Ik heb het opnieuw gedaan, nu afwachten wat er gaat gebeuren.

Volgens mij is het nu goed.

Groetjes Willy

 

 

 

 

 

 

Fijn zo @willy1962 👍🏼