Skip to main content
Vraag

Problemen met afspelen opnames met KPN TV+ app op iPad

  • 16 januari 2025
  • 23 reacties
  • 166 keer bekeken

Enig idee wanneer dit opgelost word? Hier zelfde probleem met opgenomen programma’s terug kijken via kpn tv app op ipad, heel irritant. Is sinds de update? 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

23 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Cissie84. Werkt het helemaal niet op opnames terug te kijken, of werken sommige opnames wel? Wat gebeurt er precies als je een opname probeert te kijken? Kan je er meer over vertellen?

In de laatste update, van een paar dagen geleden, zijn nog verbeteringen toegepast hiervoor: 

Is dat ook de versie die je op je iPad hebt?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 20 januari 2025

Ja deze versie heb ik op ipad, opnames spelen wel af maar blijven om de zoveel seconden heel kort hangen en vaak spoelt ie dan ook iets terug, dus de (korte) zin word dan 2x gezegd. 


Jasper van KPN
Moderator

Dat is niet fijn kijken inderdaad. Heb je dat alleen bij het terugkijken van opnames, of komt het ook voor als je live tv kijkt? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 21 januari 2025

Alleen bij opgeslagen video terug kijken


Jasper van KPN
Moderator

Duidelijk, ik wil het doorgeven aan de specialisten zodat zij kunnen zien wat er over te zien is. Zou je jouw profiel daarvoor volledig (alles wat daar staat + het abonnementsnummer bij 'Persoonlijke opmerkingen’ kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?


  • Topper
  • 15 reacties
  • 13 februari 2025

Wij hebben met beide iPads zelfde probleem

bevriezen beeld terug springen heel irritant bij opgeslagen programma’s/films

een paar weken gelden leek eea opgelost maar nu weer zelfde ellende

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 13 februari 2025

Hier idem het leek even opgelost maar nu weer drama. Moet mijn profiel nog volledig maken maar dat vind ik ook vreemd want ik kan me niet voorstellen dat ik enige ben met dit probleem. 


  • Topper
  • 15 reacties
  • 13 februari 2025

Ik heb mijn profiel ingeleverd maar dit lijkt mij niet een probleem van de gebruikers maar van een slechte applicatie het is dat de andere services van kpn wel goed werken anders was ik al overgestapt naar een andere provider


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 14 februari 2025

Profiel ingevuld dus kom maar op met oplossing


  • Topper
  • 15 reacties
  • 14 februari 2025

Dit is niet het enige probleem met deze nieuw e applicatie als je het geluid van de tv via een versterker/receiver wilt sturen moet je om de drie vier dagen het kpn boxje volledig stroomloos maken voordat het weer werkt

 


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16104 reacties
  • 18 februari 2025

Maakt het bij het kijken van opnames nog uit of je ze kort daarvoor hebt opgenomen, of bijvoorbeeld al langer geleden? Ik heb ook veel opnames gekeken op mijn iPad, maar het probleem wat jullie ervaren heb ik daarbij niet meer gemerkt. Om het probleem op te kunnen lossen moeten we eerst de oorzaak achterhalen, en die hebben we nu nog niet.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 18 februari 2025

Nee maakt niet uit, ik merk het oa bij fire country en chicago fire serie kijken, check vanavond maar eens even als je die op neemt


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16104 reacties
  • 19 februari 2025

Ik heb beide opnames gistermiddag ingepland toen ik je berichtje zag, ik ga ze vanmiddag terugkijken om te kijken hoe dat gaat.


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16104 reacties
  • 19 februari 2025

Ik heb beide afleveringen net teruggekeken, en ik heb er geen problemen bij ondervonden. Het enige 'probleem’ was dat ik de karakters en hun achtergrondverhaal niet ken, maar dat is niet het probleem waar we het over hadden. Ik heb je gegevens nu doorgegeven zodat vanaf die kant verder gekeken kan worden of er iets te zien is.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 19 februari 2025

Zowel chicago fire als fire country laat de genoemde problemen zijn met kijken via kpn tv app op ipad via opgeslagen, de afleveringen van Gisteren. Iedere zoveel seconden spoelt deze enkele seconde terug (ook zie je dan het balkje van de tijd onderin en het kruisje bovenin), verder gaat beeld ook op zwart en blijft volledig hangen als ik iets daarvan probeer door te spoelen met 30 sec, dat was voor die update van tijdje geleden ook geen probleem


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16104 reacties
  • 20 februari 2025

Als het elke paar seconden gebeurt is het gewoon niet te kijken, dat had ik helemaal niet. De afleveringen van beide series liepen goed. Ik had het doorspoelen ook geprobeerd als test, tijdens de reclameblokken. Ook dat ging goed bij mij op de iPad. Heel gek dit. Ik heb je gegevens zoals gezegd doorgegeven, dus ik hoop dat we via die weg meer leren hierover.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 20 februari 2025

Ik wil het best een keer filmen met telefoon als dat helpt om te laten zie hoe het er uit ziet


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16104 reacties
  • 21 februari 2025

Een video hoeft niet, daarmee zien we een momentopname, maar niet wat er op dat moment achter de schermen gebeurde. Wat we wel kunnen doen, is de komende dagen bijhouden op welke tijdstoppen je het precies merkt bij . Dan kan ik die concreet doorgeven, dat kan het zoeken achter de schermen makkelijker maken.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 21 februari 2025

Hoe bedoel je? Want het is iedere paar seconden


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 22 februari 2025

Ik heb 13 februari een film opgenomen van net 5. Onmogelijk te kijken op mijn samsung tablet. Beeld stopt om de paar minuten en vliegt terug naar het begin. Voorheen nooit last van gehad. App versie 08.64.00


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16104 reacties
  • 24 februari 2025
Cissie84 schreef:

Hoe bedoel je? Want het is iedere paar seconden

Als je een opname kijkt, of kijk je de hele dag opnames? Dan maakt een specifieke tijd geen verschil inderdaad.

 

A Coolen schreef:

Ik heb 13 februari een film opgenomen van net 5. Onmogelijk te kijken op mijn samsung tablet. Beeld stopt om de paar minuten en vliegt terug naar het begin. Voorheen nooit last van gehad. App versie 08.64.00

Dat is iets anders ​@A Coolen, jij merkt het op Android en het gaat in dit topic specifiek over een iPad, Dat zijn verschillende dingen. Je kunt daar het beste een eigen topic voor aanmaken zodat er geen dingen door elkaar lopen.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 2 maart 2025

Er is geen specifiek tijdstip dat ik altijd opnames terug kijk, en sinds die update destijds is t probleem er altijd ongeacht hoe laat ik terug kijk, anders bleef ik ook niet aandringen op een oplossing… mega irritant


Jasper van KPN
Moderator

Ik kan me voorstellen dat het heel irritant is! Bij de meeste mensen zijn deze problemen opgelost met een van de recente updates, bij jou duidelijk niet. Er speelt dus iets anders bij jou. Je gegevens heb ik daarvoor zoals genoemd aan de specialisten doorgegeven zodat zij er naar kunnen kijken. We hebben nog niet duidelijk wat er precies aan de hand is, daarom is het een beetje zoeken naar iets wat kan helpen.


*