Skip to main content
Beantwoord

Film huren via Amazon Prime gekoppeld aan KPN abonnement

• 8 maart 2025
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Hallo allemaal,

Gisterenavond het Amazon Prime abonnement via KPN gestart. 
Nu loop ik tegen het kunnen huren van een film aan.

kan dit ook via KPN of moet dit via Amazon zelf?

Bij de mogelijkheid tot huur verwijst Amazon gelijk na dat er geen geregistreerd betaalmiddel is.

Via de website van Amazon moet eerst een middel worden toegevoegd en staat er dat dan het abonnementsgeld etc daar dan ook afgeschreven word.

(Misschien goed om te weten dat ik in het verleden ook een account heb gehad bij Amazon met het zelfde mailadres als het Kpnid)

Wie weet of het überhaupt mogelijk is om te huren bij Amazon via KPN of misschien een tip hoe dit opgelost kan worden?

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Leonj90. Welkom op de KPN Community! 

Zoals je al weet, kun je wel de abonnementskosten voor Amazon Prime via je KPN factuur laten lopen, maar voor een film huren bij Amazon lukt dat helaas niet. Daarvoor zal je waarschijnlijk eerst een credit card moeten koppelen aan je Amazon-account. Maar goed, ik lees al dat dat gelukt is :-) 

Mocht je nog eens een vraag hebben, maak dan vooral weer een nieuw topic aan of plaats een bericht in een ander topic!

Bekijk origineel

4 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13023 reacties
  • 8 maart 2025

Dat moet via Amazon.

Heb je wel een Amazon account gebruikt bij het activeren van Prime video?

Je kan ook de film, meestal, huren via KPN (dat gaat via Pathe) en dat gaat dan wel via KPN.

PeterG
Superuser
  • 61582 reacties
  • 8 maart 2025

Ik zou inderdaad even kijken of ie dan in het aanbod van kpn zelf te huur is. KPN werkt daarvoor samen met Pathé Thuis. Gaat gewoon via het kpn menu, de app van Pathé Thuis is niet nodig.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 8 maart 2025

Bedankt voor de reacties. Ik heb een Amazon account gebruikt. 

ik had al een vermoeden maar bedankt voor de bevestiging.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1229 reacties
  • Antwoord
  • 10 maart 2025

Hoi ​@Leonj90. Welkom op de KPN Community! 

Zoals je al weet, kun je wel de abonnementskosten voor Amazon Prime via je KPN factuur laten lopen, maar voor een film huren bij Amazon lukt dat helaas niet. Daarvoor zal je waarschijnlijk eerst een credit card moeten koppelen aan je Amazon-account. Maar goed, ik lees al dat dat gelukt is :-) 

Mocht je nog eens een vraag hebben, maak dan vooral weer een nieuw topic aan of plaats een bericht in een ander topic!

Reageer