Skip to main content
Beantwoord

Is de Experia Box V8 nog gangbaar?

  • 2 december 2024
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Peter Rijpkema
Nieuwkomer

Hoi, 

Ik krijg zojuist een mail over een update van mijn modem, welke vannacht plaats zou vinden.
De mail bevat linkjes naar o.a. een artikel ‘Hoe reset ik mijn modem.’
Op geklikt. 
Ik heb vervolgende keuze: Experia V10 of Experia V12.
Wat is er met de V8 gebeurd. Is deze nog wel gangbaar? 

Tenslotte: Waarom heeeft KPN niet een emailadres of desnoods whatsapp of een berichtenbox op eigen site waar je vragen kan achterlaten. Enige ‘normale’ manier om jullie te benaderen is via telefoon. Maar over de kwaliteit van de gesprekken ben ik absoluut niet tevreden!

Graag een reactie op de versie Experia
 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Peter Rijpkema, welkom op de community. De ondersteuning van de V8 is inderdaad gestopt, we hebben eerder dit jaar mensen met zo'n modem een bericht gestuurd dat ze 'm kunnen vervangen via de modem servicetool. Als dat bericht ergens verloren is gegaan kan je dat nu alsnog doen, door de stappen op deze pagina te volgen:

 

We hebben geen mailadres inderdaad, maar we zijn wel op andere manieren bereikbaar: Hulp nodig? Wij staan voor je klaar!

Bekijk origineel

2 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16196 reacties
  • Antwoord
  • 4 december 2024

Hoi ​@Peter Rijpkema, welkom op de community. De ondersteuning van de V8 is inderdaad gestopt, we hebben eerder dit jaar mensen met zo'n modem een bericht gestuurd dat ze 'm kunnen vervangen via de modem servicetool. Als dat bericht ergens verloren is gegaan kan je dat nu alsnog doen, door de stappen op deze pagina te volgen:

 

We hebben geen mailadres inderdaad, maar we zijn wel op andere manieren bereikbaar: Hulp nodig? Wij staan voor je klaar!


  • 3325 reacties
  • 4 december 2024
Jasper van KPN schreef:

De ondersteuning van de V8 is inderdaad gestopt...

3 of 4 jaar geleden al. Maar als Peter nu nog steeds de v8 gebruikt, waarom krijgt die dan een mail over een update van z'n modem? 

Het lijkt mij dat er in het systeem van KPN een ander modem geregistreerd staat bij Peter z'n abonnement. 

Als dat zo is, dan heeft hij de mail om de v8 om te ruilen ook nooit gehad. 


Reageer