Skip to main content
Beantwoord

Wordt er tegenwoordig naast domein imscore.net ook imscore1.net gebruikt voor Fritz!box?

• 27 januari 2025
  • 7 reacties
  • 109 keer bekeken

Dicksooo
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

In topic

Modems met KPN Software: Telefooninstellingen wijzigen

Wordt domein imscore1.net aangegeven, in mijn Fritz!Box gebruik ik daarvoor domein imscore.net, wordt er nu met twee verschillende domeinen gewerkt? Hoe weet je nu welke je moet gebruiken?

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemiddag ​@Dicksooo!

De afbeelding die je hierboven hebt geplaatst, is afkomstig van onze Kennisbank en ik heb dit ook even met Erik overlegd omdat hij hier toch wat beter in thuis is. Maar het klopt inderdaad; zowel imscore1.net en imscore.net worden gebruikt. Maar in principe heb je daar geen omkijken naar. Zodra je KPN profiel inlaadt dan wordt dit automatisch goed voor je ingesteld! 

Bekijk origineel

7 reacties

DannyK_
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img
  • KPN medewerker
  • 23 reacties
  • 28 januari 2025

Hier sinds jaar en dag al imscore.net in gebruik.
Moet zeggen dat ik persoonlijk ook nog niet heb gehoord van imscore1.net, maar wie weet heb ik iets gemist haha.

Wil je het echt zeker weten, log dan even in met je KPN ID op https://kpn.com/sip en klik vervolgens op VoIP SIP-gegevens bekijken ðŸ˜‰

Dicksooo
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 127 reacties
  • 28 januari 2025

Dag ​@DannyK_ , bij mijn SIP-gegevens is dat uiteraard imscore.net, staat ook in de vraag.

Helaas heeft een medewerker van jou het onderwerp van mij vraag veranderd, oorspronkelijk kwam dat neer of er tegenwoordig naast domein imscore.net ook imscore1.net gebruikt wordt.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7442 reacties
  • 29 januari 2025

Goedemorgen ​@Dicksooo en dank voor jouw bericht!

Heb de titel van je vraag weer enigszins aangepast en hopelijk dekt dit de lading beter? Het klopt dat we titels tegelmatig aanpassen, dit doen we om de vindbaarheid via bijvoorbeeld Google te vergoten. Wat betreft het gebruik van het domein imscore.net en imscore1.net; ik durf zo niet te zeggen hoe dit precies zit. Wellicht dat er nog Community leden zijn die hier beter thuis in zijn en hier meer over kunnen vertellen. En indien nodig kan ik dit ook altijd nog even intern voor je navragen. 

Dicksooo
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 127 reacties
  • 29 januari 2025

Dag ​@Jan van KPN , bedankt,  wellicht kan ​@Erik van KPN hier iets over mededelen, de idee van domein imscore1.net komt uit zijn voorbeeld:

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7442 reacties
  • Antwoord
  • 4 februari 2025

Goedemiddag ​@Dicksooo!

De afbeelding die je hierboven hebt geplaatst, is afkomstig van onze Kennisbank en ik heb dit ook even met Erik overlegd omdat hij hier toch wat beter in thuis is. Maar het klopt inderdaad; zowel imscore1.net en imscore.net worden gebruikt. Maar in principe heb je daar geen omkijken naar. Zodra je KPN profiel inlaadt dan wordt dit automatisch goed voor je ingesteld! 

Dicksooo
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 127 reacties
  • 4 februari 2025

Dag ​@Jan van KPN , bedankt voor de reactie, mijn (ondertussen sterk verouderde) XS4ALL Fritz!Box staat al bijna 7 jaar v.w.b. configuratietoegang voor de serviceprovider op slot, dus dat automagisch goed voor mij ingesteld zal niet gaan gebeuren. 🤗  Geeft niet, ik stel hem zelf in en was alleen maar nieuwsgierig omdat ik domein imscore1.net eerder nog nergens was tegengekomen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7442 reacties
  • 6 februari 2025

Graag gedaan ​@Dicksooo!