Skip to main content
Beantwoord

Problemen met slecht bereik en lage snelheid op laptop met KPN Box 12 en SuperWifi1

• January 15, 2025
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Ik heb een kpn box 12 en 2 superwifi1 punten. De telefoons en laptops hier in huis hebben goede verbinding en snelheid. 1 laptop van slechts enkele maanden oud heeft boven een slecht bereik en een lage snelheid(20mbps). Het lijkt alsof hij niet overgaat van het modem op de superwifi1 punten. 

Wat is hier aan te doen?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Trz en welkom bij de KPN Community! Niet handig om een laptop met een lage snelheid te hebben. 

Ik raad je aan om onze tips voor het oplossen van trage en wegvallende wifi door te nemen. Hopelijk zit de oplossing daar tussen!

Zo niet, wil je dan laten weten wat je precies geprobeerd hebt en wat de resultaten waren? Dan denk ik verder mee!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2025

Hi ​@Trz en welkom bij de KPN Community! Niet handig om een laptop met een lage snelheid te hebben. 

Ik raad je aan om onze tips voor het oplossen van trage en wegvallende wifi door te nemen. Hopelijk zit de oplossing daar tussen!

Zo niet, wil je dan laten weten wat je precies geprobeerd hebt en wat de resultaten waren? Dan denk ik verder mee!