Skip to main content
Vraag

SuperWifi ook na schone installatie rood sinds modem update vannacht

• 5 februari 2025
  • 7 reacties
  • 129 keer bekeken

Na de modem update van vannacht krijg ik de twee wifi punten via een schone installatie niet meer gereset,  het lampje wordt weer rood.

Help ...

7 reacties

• Topper
  • 16 reacties
  • 5 februari 2025

Hoi. Laat me raden:

je hebt een Box V12 of V14 met de nieuwste firmware (v.a. V12.C.24.05.08) en je wilt die verbinden met de witte super wifi 1 punten?

Zo nee: dan graag een beschrijving van welke box, met welke firmware en welke super wifi punten (met welke firmware) wilt verbinden.

Zo ja: KPN communiceert niet zo heel lekker over bepaalde firmware versies die slecht met elkaar samen gaan. Mogelijk is de firmware van de box geupdated naar een versie die niet goed samengaat met de witte super wifi punten.

zie o.a. 

We horen het graag wat er bij jou aan de hand kan zijn.

• Auteur
  • Helper
  • 31 reacties
  • 5 februari 2025

Ik heb idd een 12 modem box ik zie er geen V voor staan.  

En ik heb twee zwarte super wifi punten 2.0.

Met heel erg veel moeite heb ik er één online gekregen, die andere BLIJFT rood!!!

En nu? Dit kan toch niet, ik betaal per maand voor deze twee aan abonnement gelden?!

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 5 februari 2025

Hier bijna hetzelfde verhaal; na de software update van het modem (box 12) van afgelopen nacht, blijven mijn 2 zwarte superwifi punten allebei een rood lampje geven. Het lijkt er echter wel op dat ze een signaal doorgeven want als ik een speedtest uitvoer op de verdiepingen waar ze staan, dan zie ik qua snelheid nauwelijks verschil met hoe de situatie voor de software update was. Toen waren de lampjes echter groen en nu dus rood. En zelf krijg ik ze ook niet meer groen. Enig idee hoe dit kan?

• Auteur
  • Helper
  • 31 reacties
  • 6 februari 2025

Sterker nog, mijn zwarte wifi punt doet het nu helemaal niet meer ....??? 

KPN wat is er toch gebeurt in die laatste update?!

Ik ben hier NIET blij mee

• Auteur
  • Helper
  • 31 reacties
  • 6 februari 2025

Pppfffft .... nou uren ermee bezig geweest, telkens dezelfde stappen ondernomen en ??? beide super wifi punten doen het weer ... lampjes zijn weer groen ... maar WAT een gedoe !

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6957 reacties
  • 6 februari 2025
Mimosas schreef:

Pppfffft .... nou uren ermee bezig geweest, telkens dezelfde stappen ondernomen en ??? beide super wifi punten doen het weer ... lampjes zijn weer groen ... maar WAT een gedoe !

Sorry dat het zoveel voeten in de aarde heeft gehad maar fijn dat alles nu weer wat beter werkt dan. Mocht er toch nog wat zijn laat het dan weten!

• Auteur
  • Helper
  • 31 reacties
  • 6 februari 2025
Remco van KPN schreef:
Mimosas schreef:

Sorry dat het zoveel voeten in de aarde heeft gehad maar fijn dat alles nu weer wat beter werkt dan. Mocht er toch nog wat zijn laat het dan weten!

Had dat een reden dat het zoo ... moeilijk kon zijn? Dit was echt door de update gekomen. 

Reageer