ik heb twee witte super wifi versterkers bij kpn gekocht.
beide konden on-bekabeld gekoppeld worden op de box 12.
sinds twee weken werken de versterkers niet meer. ik heb contact gehad met een kpn monteur en deze kon mij niet helpen. ( resetten, opnieuw instellen, up- dates geladen enz).
hij heeft mij geadviseerd om contact op te nemen met de klanten service om nieuwe super wifi versterkers ( zwarte) toe te laten sturen.
Volgens de monteur komt dit vaker voor.
graag van U een reactie.
met vriendelijke groet,
Stef
Beste antwoord door Jasper van KPN
Welkom op de community ​@Stef Schipper, Jan en AdB hebben je al op weg geholpen met een aantal handige linkjes zo te zien.
Wat er precies aan de hand is, is moeilijk te zeggen op dit punt. Welke software versie staat er op de apparaten? De nieuwe firmware zou niet op de Box 12 geïnstalleerd moeten worden, als er SuperWifi1's in gebruik zijn. Die conclusie van jou daarover is mogelijk te snel dus AdB. Dat weten we pas als Stef er meer over vertelt.
Als het makkelijker is om het telefonisch te bespreken kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.
Met andere woorden: KPN doet net alsof alles heel makkelijk is en goed samenwerkt. Maar eigenlijk zijn ze heel vaag in hun communicatie over de updates en wat met wat samenwerkt. En je verwachtingen dat het wel werkt kloppen daardoor niet.
Welkom op de community ​@Stef Schipper, Jan en AdB hebben je al op weg geholpen met een aantal handige linkjes zo te zien.
Wat er precies aan de hand is, is moeilijk te zeggen op dit punt. Welke software versie staat er op de apparaten? De nieuwe firmware zou niet op de Box 12 geïnstalleerd moeten worden, als er SuperWifi1's in gebruik zijn. Die conclusie van jou daarover is mogelijk te snel dus AdB. Dat weten we pas als Stef er meer over vertelt.
Als het makkelijker is om het telefonisch te bespreken kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.
Dat is de nieuwe firmware. En die gaat niet lekker samen met de Super Wifi 1 (wit).
De mesh werkt niet lekker samen totdat er een nieuwe versie is van de firmware (voor de witte super wifi). Het vervelende is dat m.i. KPN hierin niet helder communiceert (welke firmware met wat samenwerkt).
Mogelijke oplossingen die ik me kan voorstellen: of je moet (tijdelijk) overstappen op de zwarte.
Of je zet de wifi op de box v12 uit en maakt alleen een netwerk met de super wifi (waarvan dus 1 bekabeld) als access point.
Hoi ​@Stef Schipper. Welkom op de community! Heb je inmiddels contact opgenomen met de klantenservice? Ik ben benieuwd of zij je verder hebben kunnen helpen.
Het vermoeden van AdB is waarheid dus, dan kan de klantenservice de SuperWifi punten vervangen. Daarvoor kan je zoals Jan al zegt het beste een nieuwe terugbelafspraak maken, zodat zij dit samen met jou in gang kunnen zetten.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.