Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem als een andere klant hier. Ik heb een KPN-abonnement en drie witte SuperWifi 1-punten. Onlangs is er zonder mijn toestemming een software-update uitgevoerd naar versie V12.C.24.05.08. Sindsdien werken mijn SW1-punten niet meer en functioneert mijn hele mesh-systeem totaal niet meer.
Volgens berichten in deze community zou KPN geen updates uitvoeren bij klanten met SW1, maar toch heb ik deze update gekregen. Mijn SW1-punten zijn destijds via KPN aangeschaft, en ik had niet verwacht dat een update mijn hele netwerk zou ontregelen.
Ik ben inmiddels al drie dagen bezig om ze weer werkend te krijgen, zonder succes. Dit heeft grote gevolgen voor mijn thuisnetwerk: mijn werk wordt verstoord, mijn zonnepanelensysteem kan geen data meer doorgeven en mijn beveiligingssysteem functioneert niet goed. Ook telefonisch contact met de KPN technische dienst heeft tot nu toe geen oplossing opgeleverd.
Ik verwacht dat KPN hier met spoed een oplossing voor biedt, bijvoorbeeld door de SW1-punten te vervangen door SW2, zodat ik weer stabiele wifi in huis heb.
Zijn er meer mensen met dit probleem? En KPN, hoe gaan jullie dit oplossen?
Alvast bedankt.
Groeten,
Omer