Hallo @Sandra D1971, welkom op het KPN Forum! Goed dat je ons gevonden hebt. Je wacht nog op een terugbetaling van de SuperWifi punten begrijp ik.
Er zijn verschillende manieren om jouw apparatuur te retourneren. Welke methode voor jou van toepassing is, is afhankelijk van de apparatuur en de situatie.
- Apparatuur dat je van ons in bruikleen hebt, zoals Experia Box en/of tv-ontvanger(s), ontvangen we graag retour. Je kunt de apparatuur in een willekeurige doos gratis terugsturen naar KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn.
- Apparatuur dat je gekocht hebt in de winkel, bij de monteur of via de klantenservice kan je retourneren in een KPN winkel bij jou in te buurt.
- Apparatuur dat je gekocht hebt via de Wifi Manager, kan je retourneren in een KPN winkel bij jou in te buurt.
- Apparatuur gekocht in de webshop Apparatuur voor Thuis kan je retourneren via Ceva Logistics. Volg hiervoor de retourstappen in de bevestigingsmail of de brief die bij de bestelling zit. Kom je er niet uit, dan kan je telefonisch contact opnemen met Ceva Logistics via 070 301 39 88.
De SuperWifi heb je gekocht en dienen dus retour gestuurd te worden via de KPN Winkel óf via Ceva Logistics, afhankelijk van waar je de SuperWifi hebt gekocht. Bij Ceva Logistics is het van belang om van tevoren jouw retour aan te melden. Op die manier kunnen wij ervoor zorgen dat jij je geld ook terugkrijgt.
Daarbij is het ook nog eens belangrijk dat je de SuperWifi binnen het zichttermijn van 14 dagen terugstuurt. Daarna kan je de apparaten ook nog terugsturen, maar krijg je geen geld retour. Dus eigenlijk een beetje zonde.