Beste, het heeft half jaar geduurd om aangesloten te worden bij jullie want kabel lag verkeerd.Toen was de aanbieding viaplay een jaar gratis maar nu betaal ik hem ook en erotiek opgezegd en betaal hem deze maand ook weer.U kunt mijn dossier nakijken het is een boekwerk.heb jullie daar over gebeld maar nooit terug gebeld.Hoop dat het via deze we nu eens een keer goed geregeld kan worden. Vriendelijke groet Aimee Dekker
Beantwoord
Facturen kloppen niet na een half jaar wachten op de aansluiting
Beste antwoord door Frenk van KPN
Aimee Dekker schreef:
Hier hebben we het alweer eerst goed lezen Frank
Frenk*
Aimee Dekker schreef:
erotiek opgezegd die hadden we eerst toen betaalde ik 61 en deze maand 74 waarom?
Na de actieperiode betaal je voor de genoemde dienst, wat hier ook het geval is. Maar bij het opzeggen krijg je de teveel betaalde kosten terug op de eerstvolgende factuur. Ik raad je aan die dan ook nog even af te wachten.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.