Goedemiddag KPN forum,
Vandaag 14 maart om 09:25 vanmorgen viel mijn internet tijdens een zeer belangrijke meeting uit, 2 minuten later kwam het weer terug maar aanzienlijk langzaamer ik voelde het verschil in mijn meeting. Ik had direct 1200 gebeld vanaf mijn mobiele aansluiting en gevraagd hoe of wat. De klantenservice medewerker had het modem uitgelezen en kon hier niets vinden. Toen dacht ik van oke het zal wel. Even later deed ik een speedtest en kwam ik uit op 60mbit van de 190 die ik heb. ( Ik heb een 200mbit lijn sinds 1 week, ik ben een nieuwe klant qua internet van KPN )
Volgende telefoongesprek, gevraagd waarom de internetsnelheid lager is opeens en ook nog na een uitval van het internet. Tijdens dit gesprek kreeg ik een emailtje waarin stond:
U hebt een wijziging van uw pakket naar KPN internet 100mbit aangevraagd. Hierbij ontvangt u extra informatie over deze pakketwijziging.
Hierna ben ik ruim 20 minuten in de wacht geplaatst omdat het onderzocht zou worden en daarna werd de haak erop gegooid.
Volgende telefoongesprek..
De medewerker van de Klantenservice ging mijn klacht uitzoeken met een ander afdeling en na een ruim 40 minuten gesprek was hun conclusie dat iemand van KPN > Een Extern persoon van KPN < Wat dat ook mag inhouden.. mijn internet zonder mijn toestemming om onbekende redenen heeft aangepast. Ze konden alleen nog niet zeggen wie omdat ze niet zomaar zonder bewijs de schuld bij iemand wouden leggen.
Mijn vraag hier is dan ook of iemand vandaag nog mijn internet kan terugzetten naar 200mbit.
Bij de keuze om vast internet op mijn nieuwe adres te nemen speelde de snelheid en de prijs een zeer grote rol. Ik vind 42.50 voor 100mbit het niet waard en hier zal ik ook nooit voor betalen dit is gewoon duur. Maar voor 7.50 extra ( 50 euro ) 200 mbit dat vind ik het dan wel waard dus daar heb ik voor gekozen. Nu word er aan mij verteld ( Een harde conclusie van KPN > Dat iemand van KPN een extern persoon van KPN wat dat ook mag betekenen zonder mijn toestemming inderdaad mijn internet heeft gewijzigd vanmorgen. Dus dit is al bevestigd, het is niet meer de vraag of dit is gebeurd maar de vraag Waarom dit is gebeurd.
Vanmorgen is die wijziging dus aangevraagd en per direct ingevoerd maar het kan pas vrijdag ongedaan gemaakt worden blijkbaar? Dat vind ik niet eerlijk. Ik ben het er niet mee eens dat ik nu een hele week moet betalen voor een snelheid waar ik niet voor heb gekozen maar waar ik door jullie geforceerd gebruik van moet maken.
Ik hoop middels deze tekst een serieuze klacht neer te kunnen leggen bij KPN. En ik hoop dat jullie mijn 200mbit kunnen herstellen.
Ik hoop ook dat de medewerker die dit heeft gedaan mij persoonlijk kan uitleggen waarom hij of zij dit heeft gedaan.