Skip to main content
Beantwoord

12 maanden korting volgens contract na 1 maand gestopt

  • 17 september 2023
  • 10 reacties
  • 157 keer bekeken

Per 1 augustus jongstleden met 1 jaar verlengd naar aanleiding van telefonisch aanbod: eerste 12 maanden korting. Vorig KPN contract liep nog maar jullie hebben het nieuwe jaarcontract direct gestart. Afijn, de nieuwe korting - op basis waarvan ik het nieuwe contract heb geaccepteerd - is na maarliefst 1 maand gestopt.  En ik betaal nu dus de volle mep; jaarcontract speciale trouwe klant editie?

Beste antwoord door Bram van KPN

Hi @iokpn! Ik heb het uitgezocht en daarbij het volgende gevonden. Op het moment van je verlenging was de korting nog actief. Daarom is de nieuwe korting niet toegepast. Deze fout is na een paar dagen gezien. Op 4 september hebben we de korting opnieuw in het systeem gezet. Die blijft vanaf 4 september een jaar actief. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

  • Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 18 september 2023

Klantnummer aan profiel toegevoegd.


SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Een bestaande klant krijgt zelden (tot nooit) 12 maanden korting. Heb je een bevestiging van dit voorstel op schrift of via mail? Anders geef ik je weinig kans.


Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 400 reacties
  • 19 september 2023
SledgehammerNL schreef:

Een bestaande klant krijgt zelden (tot nooit) 12 maanden korting. Heb je een bevestiging van dit voorstel op schrift of via mail? Anders geef ik je weinig kans.

Jawel hoor, kreeg vandaag de kaart binnen met die mededeling…gevalletje zelden dus ;)
 

 


  • Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 20 september 2023

Zwart op wit.


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • Antwoord
  • 21 september 2023

Hi @iokpn! Ik heb het uitgezocht en daarbij het volgende gevonden. Op het moment van je verlenging was de korting nog actief. Daarom is de nieuwe korting niet toegepast. Deze fout is na een paar dagen gezien. Op 4 september hebben we de korting opnieuw in het systeem gezet. Die blijft vanaf 4 september een jaar actief. 


  • Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 21 september 2023

Bijna goed. De eerste factuur (over augustus) van het nieuwe contract met bijbehorende korting was wel correct. Het gaat mis bij de tweede factuur (over september) waar geen enkele korting meer toegepast is. Komende factuur (oktober) verwacht ik dus een creditnota: maandtarief KPN Internet 100 Mbit/s - 2 x maandkorting. Is “het systeem” het met me eens?


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 22 september 2023

@iokpn de oude korting heeft gelopen tot en met 31 augustus. 4 september is de nieuwe korting ingegaan. Op de volgende factuur staat de korting dus vanaf 4 september. 


  • Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 3 oktober 2023

Update: opnieuw een foute factuur.

De maandkorting is 10,- in waarde afgenomen ten opzichte van het contract. Inflatie-correctie lol ?

De nieuwe factuur valt hierdoor 20,- te hoog uit.

En KPN houdt zich inmiddels 2 maanden niet aan de overeenkomst.


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 5 oktober 2023

@iokpn klopt het dat je dit vergelijkt met de bevestiging van 19 juli van dit jaar? Daarop staat namelijk nog de oude korting. De huidige factuur klopt. 


  • Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 5 oktober 2023

Een factuur die niet strookt met het contract klopt namelijk niet @Bram_