Skip to main content
Beantwoord

Ik heb de resterende kosten betaald, hoe kan ik de BKR registratie nu verwijderen?

  • 28 december 2023
  • 2 reacties
  • 90 keer bekeken

12 december heb ik het restant van 350 afgelost via een link van KPN. De registratie van de BKR zou binnen 5 dagen worden verwijderd. Nu loopt mijn aanbod bij de hypotheekverstrekker af. En met de nieuwe regels per 1 januari kan ik 20.000 minder lenen. Ik heb ondertussen gemaild en gebeld met KPN. Mijn eerste mail had ik naar kpn.nl gestuurd. nu aangepast naar .com. Het is een drama om iemand te bereiken. 

 

het gekke is dat na 6 dagen de bkr registratie op beëindigd stond. 2 dagen later was het weer lopend. nu zijn we 16 dagen verder en raak ik in de problemen.

iemand een oplossing?

 

Groet Gerard

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @G.vHezik .  Op het forum kan ik je hier niet bij helpen.

Als jij denkt dat wij ergens in gebreke blijven kun je het beste een klacht indienen bij KPN finance.

Hier is alle relevante informatie te vinden: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/toestelkrediet

 

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 december 2023

Vandaag verlies ik 3500 euro vanwege een BKR registratie die 16 dagen geleden is afbetaald en binnen 5 werkdagen afgehandeld zou worden. Dankzij deze registratie moet ik 3500 extra betalen. Vanaf 12 december ben ik bezig om deze verwijderd te krijgen. Als ik dan bel, kan niemand mij helpen alleen mailen. Maar op die Mail wordt niet gereageerd. wil ik een klacht indienen moet dit bij hetzelfde nummer. Waar ik al 5 keer 30 minuten in de wacht heb gezeten. Het is hilarisch.

 

kan ik deze 3500 via KPN terugkrijgen?

 

groet Gerard

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic. 1 topic is genoeg


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • Antwoord
  • 29 december 2023

Hoi @G.vHezik .  Op het forum kan ik je hier niet bij helpen.

Als jij denkt dat wij ergens in gebreke blijven kun je het beste een klacht indienen bij KPN finance.

Hier is alle relevante informatie te vinden: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/toestelkrediet