Goedemiddag,
Een paar dagen geleden aangekomen in Amerika. In alle hectiek van het reizen, opgehaald worden, taxi’s, enorm vermoeid zijn. Kom ik eindelijk op het hotel aan. Vervolgens zie ik dat ik netjes een berichtje van KPN heb ontvangen omtrent bundel gebruik in het buitenland, prima. Ik activeer de bundel 25€ voor 10GB, helemaal goed, ik begrijp de iets duurde prijs. Maar ik log in, op mijn KPN en zie dat ik 4mb gebruikt heb, kosten 10€ en 25m gebeld heb, kosten 25€.
Echt belachelijk dat jullie zo omgaan met je klanten, misbruik van de hectiek in het buiten snel extreem hoge tarieven rekenen omdat men weet dat de klant moe is e niet scherp is. 4MB voor 10€, wanneer 10000mb 25€ kost??? Dit is toch niet uit te leggen, en simpel weg diefstal. Hetzelfde geldt voor de bel minuten, 3-5€ is onbeperkt bellen maar 25minuten is 25€?!
Gaan jullie zo met je klanten om? Ik heb andere abonnementen bij jullie maar ga zeker heroverwegen of ik bij een bedrijf wil zitten die op deze manier flinke winsten wil maken. Schandalig!