Ik heb een abonnement bij HBO voor HBO premium met Sport. Die is ook nu via apple betaald. Nu heb ik volgens mij ook bij KPN een HBO abonnement moeten nemen voor de €5,- korting vlgs mij ; hoe loopt dit dan ?? het is echt wel heel erg onduidelijk met wat je wel / niet moet doen. Ik kan hem nu wel via kanaal 210 kijken op mijn hbo account. maar betaal ik nu twee keer ?? Want KPN heeft het ook bevestigd. een abonnement bij KPN voor HBO
Betaal ik dubbel voor een HBO abonnement?
Beste antwoord door Jasper van KPN
Hoi
Als je de KPN website moet geloven zou de in mijn 1ste post beschreven procedure genoeg moeten zijn om de betaling voortaan via KPN te laten lopen maar dat zal waarschijnlijk alleen voor rechtstreeks via HBO afgesloten abonnementen zijn.
Nee, via die stappen kan je alleen een activatie doen voor HBO die via ons is aangevraagd. Abonnementen die via HBO zelf zijn aangevraagd hebben wij geen invloed op. Een HBO abonnement moet afgelopen zijn voor het via ons geactiveerd kan worden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.