Skip to main content
Beantwoord

E-mail naar opzeggen@kpn.nl komt terug

  • 11 september 2024
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Bij het gesprek met een medewerker kreeg ik een mailadres (opzeggen@kpn.nl) om wat door te sturen, maar de mail komt terug, deze wordt door KPN geweigerd. Wat moet ik hiermee?

Beste antwoord door RBxx

@JosvanDort , dat e-mailadres is fout.  Het is opzeggen@kpn.com 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17670 reacties
  • Antwoord
  • 11 september 2024

@JosvanDort , dat e-mailadres is fout.  Het is opzeggen@kpn.com 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 september 2024

Bedankt RBxx, ik ga het direct proberen.


Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
RBxx schreef:

@JosvanDort , dat e-mailadres is fout.  Het is opzeggen@kpn.com 

Ik vraag me overigens af waarom KPN .com gebruikt in plaats van .nl. Je zou toch van een Nederlands bedrijf verwachten dat ze (ook) .nl gebruiken.

Overigens stuurt www.kpn.nl wel door naar www.kpn.com.

Piet.