Ik verbaas me elke weer hoe slordig KPN omgaat met vaste klanten. Als ik nu mijn all-in contract verleng voor 2 jaar (internet, tv, twee mobiel abonnementen waarvan 1 all-in) dan krijg ik gedurende 6 maanden 10 euro korting per maand. En als ik met 1 jaar verleng dan krijg ik gedurende 3 maanden 7.50 euro korting per maand.
Als je nieuwe klant bent krijg je een Ipad of gedurende 12 maanden lang 35 euro per maand korting (bij 2-jarig abo) en bij een 1-jarig abonnement 6 maanden x 35 euro korting. Ik weet inmiddels wel wat me te doen staat.
Ik ga even rekenen wat het kost om die twee abonnementen nog even aan te houden tot ik ze allebei kan opzeggen (dat ik over 3,5 maand) en dan gaat alles van KPN de deur uit en stap ik over naar een andere supplier. Belde hier net over met de klantenservice, wat als ik tv en internet er nu al uit zwiep, wat gaan de mobiele abonnementen me dan kosten? Dat wist men niet, kon men niet berekenen.
Het is heel simpel, ik wil best mijn abonnement met 2 jaar verlengen, maar dan wil ik ook die Ipad. Dus KPN, wat gaan we hieraan doen? Jullie verdienen dik aan mij/ons. Ik ben er wel een beetje van genezen, de KPN-familie. Wil je een iemand van de klantenservice die ietwat in de melk te brokkelen heeft moet je 5 keer bellen en hopen dat je iemand treft met enig inzicht en servicegerichtheid. Het gros kan het geen r'’t schelen of je nu klant blijft of niet. Vind dit niet ok dus gaan we maar eens stappen ondernemen.
KPN mag me bellen als ze me niet kwijt willen.